Головна | Новини | Державні закупівлі | Звернення громадян | Запобігання проявам корупції | Доступ до публічної інформації | Правова допомога |
Інформація про стан розгляду звернень громадян за 2020 рік Формат: DOCX | Добавлен: 05/01/2021 11:24:29 |
47Kb ![]() |
Інформація про стан розгляду звернень громадян за 9 місяців 2020 року Формат: DOCX | Добавлен: 07/10/2020 08:50:54 |
47Kb ![]() |
Інформація про стан розгляду звернень громадян за І півріччя 2020 року Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 17:24:16 |
47Kb ![]() |
Інформація про стан розгляду звернень громадян за І квартал 2020 року Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 17:24:14 |
46Kb ![]() |
Інформація про стан розгляду звернень громадян за 2019 рік Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 17:24:12 |
54Kb ![]() |
Інформація про стан розгляду звернень громадян за 9 місяців 2019 року Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 17:23:01 |
52Kb ![]() |
Інформація про стан розгляду звернень громадян за І півріччя 2019 року Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 17:24:11 |
49Kb ![]() |
Інформація про стан розгляду звернень громадян за І квартал 2019 року Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 17:24:09 |
46Kb ![]() |
Інформація про стан розгляду звернень громадян за 2018 рік Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 17:23:49 |
48Kb ![]() |
Інформація про стан розгляду звернень громадян за 9 місяців 2018 року Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 17:23:39 |
50Kb ![]() |
Інформація про стан розгляду звернень громадян в Братській райдержадміністрації за 2017 рік Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 17:23:52 |
38Kb ![]() |
Інформаційні матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян в Братській районній державній адміністрації Миколаївської області Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 17:23:08 |
2116Kb ![]() |
Інформація про стан розгляду звернень громадян в Братській райдержадміністрації за 2016 рік
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування району за 2015 рік Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 17:23:14 |
30Kb ![]() |
На розгляд до Братської райдержадміністрації протягом 12 місяців 2014 року надійшло 126 звернень.
До вищих органів влади від жителів Братського району надійшло 26 звернень.
За 12 місяців 2014 року райдержадміністрацією розглянуто 6 колективних звернень, одне вирішено позитивно, по останнім п’яти надано роз’яснення.
Протягом 2014 року до райдержадміністрації звернулось 1285 осіб (в 2013 - 243). Всі звернення розглянуті головою та заступниками в межах їх повноважень, згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 27.06.2013 № 155-р «Про розподіл обов'язків між головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації».
Необгрунтованих заяв та скарг до райдержадміністрації в 2014 році не надходило, з них 55 % звернень розглянуто позитивно.
На виконання статті 18 Закону України «Про звернення громадян» в Братській райдержадміністрації створено умови для участі заявників у розгляді звернень та ознайомлення їх з матеріалами перевірок. В холі приміщення адміністрації облаштовано інформаційний стенд щодо звернень громадян та дзвінок для осіб з обмеженими фізичними можливостями для виклику спеціаліста по роботі із зверненнями громадян.
Розгляд звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України розглядаються особисто головою райдержадміністрації. Здійснюється першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати - героїня».
Особлива увага приділяється вирішенню проблем з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту.
Питання, з якими звертаються громадяни, які потребують соціального захисту є різноманітними: врегулювання земельних відносин, виплата пільг, підвіз дітей до місць навчання, надання допомоги в отриманні громадянства, водозабезпечення села та інші. У 2014 році до райдержадміністрації надійшло 1 повторне звернення. З метою проведення широкої роз'яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом, керівництвом райдержадміністрації, відповідно до затвердженого графіка, регулярно проводяться телефоні «гарячі лінії» Протягом звітного періоду головою та заступниками голови райдержадміністрації проведено 36 телефонних «гарячі лінії»), під час проведення яких до райдержадміністрації звернулося 9 громадян, якими піднімалися питання про: надання земельної ділянки, оздоровлення дітей в санаторії, забезпечення дровами, ремонт даху будинку та інші.
Широко застосовуються проведення «гарячих ліній» керівниками управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації.
Крім того, постійно працює «телефон довіри» за номером 9 12 65 (щотижня, з понеділка по п'ятницю, з 8 до 17 години). За «телефоном довіри» надійшло одне звернення щодо розміру призначення соціальної допомоги.
При Братській райдержадміністрації функціонує постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За 12 місяців 2014 року Братською райдержадміністрацією проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації, де розглядалися заяви, які потребують всебічного вивчення та аналізу. Заявникам надається можливість брати участь в засіданні комісії та ознайомитись з матеріалами відповідних перевірок.
За 12 місяців питома вага звернень, розглянутих на особистих та виїзних прийомах, становить 61 % (всього звернень 77). Питання, з якими зверталися громадяни під час особистих прийомів є різноманітними, як то сільського господарства, забезпечення законності та правопорядку, призначення соціальної допомоги, транспортного забезпечення, ремонт дороги та інші.
Розпорядження №21-р від 30.01.2014р. «Про затвердження Порядку організації роботи «телефону довіри» в Братській районній державній адміністрації» Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 17:23:13 |
95Kb ![]() |