Братське » Оголошення
Українська | Русский | English
Головна Новини Державні закупівлі Звернення громадян Запобігання проявам корупції Доступ до публічної інформації Правова допомога

 #Карантин [1] став неочікуваною та

складною ситуацією для всіх жителів
України, а малий та середній бізнес в
поточній ситуації опинився на
передовій. Як вижити? У прямому і
переносному сенсі - цим питанням
задаються сьогодні мільйони
підприємців в країні. Тому, Елена
Юзькова (сертифікований консультант з
управління, бізнес-коуч) та Ирина
Венгловская (фасилітатор,
бізнес-тренер) вирішили допомогти і
провести ряд таких заходів, на яких
зібрати підприємців, і у форматі
фасилітації обговорити та подумати, як
змінити свою бізнес - модель в ситуації,
що виникла? Це не лекція, не семінар, і
тут не буде готових рішень. Це мозковий
штурм, прописаний за певним сценарієм,
в результаті якого, ви:
 
- почуєте ідеї інших учасників;
- придумаєте, щось своє;
- подумаєте, як можна змінити ваш бізнес
вже зараз.
 
Фасилітація - форма групової роботи зі
створення простору для прийняття
значущих рішень.
 
Мета сесії - обговорити та зібрати ідеї,
які можливо реалізувати вже зараз, ті,
які можна буде використовувати
найближчим часом та ті, які можна буде
реалізувати відразу після виходу з
кризової ситуації, щоб уже бути
готовими.
 
Учасники - власники або керівники
малого і середнього бізнесу, особи, які
мають вплив у компанії та ресурс на
втілення напрацьованих ідей. КІЛЬКІСТЬ
МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!
 
Тривалість сесії - 2,5 години.
ДАТА: 07.04.2020
ЧАС: 13:00
 
РЕЄСТРАЦІЯ ОБОВ’ЯЗКОВА!
 
https://forms.gle/icbcVYJmSd8M9xPM6 [2]
 
Організатори заходу у м.Миколаєві:
 
Інноваційний кластер RInnoHub
Регіональний інноваційний HUB [3]
Региональный фонд поддержки
предпринимательства в Николаевской
области [4]
 
 
Links:
------
[1] 
https://www.facebook.com/hashtag/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD
[2] 
https://forms.gle/icbcVYJmSd8M9xPM6?fbclid=IwAR3riN0ujOyaLRMA1s2lXctjRTfLpOhyt2O7CS6txqO9zlieNly8zC3Q9UA
[3] https://www.facebook.com/RinnoHubMykolaiv/
[4] https://www.facebook.com/mkrfpp/

 

 

МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ

ТА ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ УКРАЇНИ

 

НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА

ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»

Відокремлений підрозділ

Южно-Українська АЕС

 

Інформаційний вісник ВП ЮУАЕС №____,

6 квітня 2020 р.

На Южно-Українській АЕС 8 квітня відбудеться перевірка системи оповіщення

 

На проммайданчику Южно-Української АЕС 8 квітня відбудеться чергова планова перевірка обладнання системи оповіщення з вмиканням сирен. Відповідно до спеціально розробленої програми персонал цеху диспетчерського та технологічного управління проводить такі перевірки щомісяця. Їх основна мета – визначення працездатності системи оповіщення.

Станом на 6 квітня на Южно-Українській АЕС в роботі перебувають три енергоблоки. Перший гідроагрегат Ташлицької ГАЕС працює за диспетчерським графіком об’єднаної енергетичної системи України, другий виведено в короткотривалий поточний ремонт. Два агрегати Олександрівської  ГЕС працюють залежно від витрати води в  р. Південний Буг.  

Оперативну інформацію про роботу Южно-Української АЕС цілодобово можна отримати за телефоном «гарячої лінії» 0-800-500-107 (дзвінки безкоштовні), або на веб-сайті підприємства www.sunpp.mk.ua.

 

 

Інформація про ВП ЮУАЕС

ЮУАЕС – основа Южно-Українського енергетичного комплексу, розташованого на півдні України в Миколаївській області. Він забезпечує потреби в електричній енергії регіону з більш як п’ятимільйонним населенням. До складу енергокомплексу входять: Южно-Українська АЕС (3 атомні енергоблоки сумарною встановленою потужністю 3000 МВт), Олександрівська ГЕС на річці Південний Буг (2 гідроагрегати, сумарна потужність 9,8 МВт) і Ташлицька ГАЕС (в експлуатацію введено першу чергу: 2 гідроагрегати сумарною робочою потужністю в генераторному режимі 320 МВт, у стадії будівництва друга черга – гідроагрегат №3).

У 1996 році як відокремлений підрозділ підприємство увійшло до складу ДП «НАЕК «Енергоатом». За роки існування ВП ЮУАЕС вироблено понад 600 млрд кВт·год електричної енергії. ВП ЮУАЕС  сертифікований за міжнародними стандартами: ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 14001:2015 «Системи екологічного керування. Вимоги та настанови щодо застосування», OHSAS 18001:2007 «Система управління гігієною та безпекою праці. Вимоги». З 2014 р. підприємство очолює Лісніченко Володимир Анатолійович.

Управління інформації та громадських зв’язків

 

Контакти

Галина Медвінська,

(05136)5-44-69

g_medvinskaya@sunpp.atom.gov.ua

 

 

 

Братська ДПІ повідомляє, що до 1 липня 2020 року подовжено термін подання річної декларації про майновий стан і доходи. 
        При цьому, суму податкового зобов’язання, яке платниками визначено в декларації до сплати, необхідно сплатити до 1 жовтня 2020 року. 
       Зазначене передбачається Законом України від 17 березня 2020 року №533 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID – 19)». 
Звертаємо увагу, що у разі отримання додаткових роз’яснень з даного питання, Братська ДПІ оперативно надаватиме відповідну інформацію.

Слідкуйте за повідомленнями!

 Антивирусные законы вступили в силу: что внутри? [ЕН и РРО, ФОПы и ЕСВ, п

 

ФОПы и ЕСВ

Предпринимателей (в т.ч. упрощенцев), самозанятых и членов фермерских хозяйств освободили от уплаты мартовского и апрельского ЕСВ за себя.

В стаж эти месяцы засчитают.

Если вдруг заявите эти суммы в отчете о ЕСВ, то налоговики посчитают, что заплатили добровольно, и вернуть будет проблематично (№ 533-IX, изменения в Закон о ЕСВ).

РРО и единый налог

Пододвинули РРО-революцию (№ 533-IX). Ее первый этап намечался на 19 апреля 2020 г.

Ключевые вехи теперь таковы.

До 1 января 2021 года не применяют РРО (а также ПРРО) ФОПы-единоналожники 2-4 групп, если годовой доход не превысил 1 млн грн.

В исключениях реализация:

- сложных бытовых товаров;

- лекарственных средств и изделий мед. назначения.

Медуслуг там теперь нет (!). Такие услуги в рамках миллиона можно оказывать без РРО и дальше (до конца года).

Уже с 2021 года (а не с 1 октября 2020 года) РРО станет нужен для ФОПов-единоналожников по уже известному всем списку (б/у, рестораны, автозапчасти, текстиль, медуслуги, торговля через интернет и т.д.).

Отпуска

Плохая новость (для работника):

отдельного оплачиваемого отпуска на время карантина не дают.

Хорошая новость (для работодателя):

работник может пойти в неоплачиваемый отпуск в течение всего карантина. Этот отпуск не засчитывается в 15 неоплачиваемых календарных дней некарантинного отпуска. У работника право на 15 дней некарантинного отпуска сохранится (№ 530-IX).

Эти правила работают, скажем, если родитель хочет остаться с младшим школьником дома.

Но если работодатель временно прекращает деятельность предприятия/подразделения, то для работника это принципиально иная ситуация.

В данном случае это не отпуск без сохранения, а простой!

Работник здесь более защищен.

Если деятельность приостановлена во исполнение решения, например, местных советов, то работнику сохраняют среднюю зарплату.

Если деятельность приостановлена инициативно работодателем, то работники должны получать не менее двух третей ставки . Разумеется, работодатель может отправить в неоплачиваемый отпуск работника, но только с согласия самого работника.

Работодатель может отправить работника на дистанционную работу.

Оплата больничных

Пособие по временной нетрудоспособности предоставляется на период пребывания в спецзаведениях охраны здоровья, а также на самоизоляции под меднадсмотром в связи с мероприятиями, связанными с короновирусом.

Как обычно, Фонд выплачивает средства с 6-го дня.

Независимо от стажа, помощь будет в размере 50 % средней зарплаты (№ 533-IX; ст. 24 Закона № 1105).

Остается вопрос – выдадут ли врачи больничный здоровому человеку?

Налог на землю, налог на недвижимость

Освободили от уплаты налога на землю, налога на недвижимость за два месяца (март-апрель 2020). Касается и арендной платы за государственную и коммунальную землю.

Условие освобождения для земли – использование в хоздеятельности. Освобождение по налогу на недвижимость работает по нежилой недвижимости.

Поданную годовую декларацию можно уточнить (№ 533-IX).

Отменены налоговые штрафы

Штрафов не будет за налоговые нарушения, совершенные с 1 марта по 31 мая 2020 (№ 533-IX).

Но есть исключения. Штрафы будут, например, за:

- нарушение начисления, декларирования и уплаты НДС, акциза и рентной платы;

- нарушение правил учета, производства и обращения топлива или спирта этилового на акцизных складах.

Считаю, что за нарушения в регистрации налоговых накладных штрафов быть не должно (это не начисление, не декларирование и не уплата НДС).

Пеня в указанный период не начисляется.

Если пеня уже начислена, то лучше не платить. Тогда спишут.

Отменены штрафы за неуплату ЕСВ и неподачу отчетности, совершенные в периоды с 1 по 31 марта и с 1 апреля по 30 апреля 2020 года.

Мораторий на проверки

Касается документальных и фактических проверок (№ 533-IX).

Мораторий работает с 18 марта по 31 мая 2020.

Но не касается проверок заявленного возмещения НДС.

Начатые проверки приостанавливаются.

Не начатые, но запланированые – переносятся.  Обновить график проверок должны до 30 марта.

Сроки давности на период моратория приостанавливаются.

Установлен также мораторий на проверки по ЕСВ (в тексте проекта с 18 марта по 18 мая).

Остальные плановые контрольные мероприятия на период карантина запрещены (№ 530-IX).

Годовая декларация о доходах

Физлицам продлили срок подачи «гражданской» декларации до 1 июля 2020 (старый срок - до 1 мая).

Оплатить по такой декларации нужно до 1 октября 2020 (старый срок - 1 августа).

Антикоррупционную декларацию за 2019 год нужно подать не до 1 апреля, а до 1 июня (№ 533-IX).

 

 

 

 структура ЦРЛ

Оголошення

ДО УВАГИ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ СФЕР ТРАНСПОРТУ ТА КУР’ЄРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

04/11/2020

Управління Держпраці у Миколаївській області надає роз’яснення щодо застосування вимог чинного законодавства про працю для суб’єктів господарювання, які провадять діяльність у сферах пасажирських та вантажних перевезень, кур’єрської діяльності. Вантажні та пасажирські автоперевезення — вагомий сегмент українського бізнесу. Транспортними послугами користуються практично всі галузі народного господарства і переважна більшість населення. У сферах транспортних перевезень та кур’єрської діяльності не можна встановити права власності на кінцевий результат роботи. Результат праці працівників зазначених сфер економічної діяльності споживається в процесі її виконання. Особи, які залучаються для виконання певних трудової функції в діяльності транспортного підприємства чи транспортного підрозділу суб’єкта господарювання, мають допускатися до роботи на підставі трудового договору. Адже під час трудової діяльності вони мають дотримуватися внутрішнього розпорядку підприємства, у тому числі визначеного графіку роботи. Будь-яка інша форма правовідносин між суб’єктом господарювання та працівником, у тому числі водієм, є недопустимою. Так, статтею 21 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП України) визначено, що «трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін». Відповідно до ст. 24 КЗпП України трудовий договір укладається, як правило, в письмовій формі. Додержання письмової форми є обов'язковим: 1) при організованому наборі працівників; 2) при укладенні трудового договору про роботу в районах з особливими природними географічними і геологічними умовами та умовами підвищеного ризику для здоров'я; 3) при укладенні контракту; 4) у випадках, коли працівник наполягає на укладенні трудового договору у письмовій формі; 5) при укладенні трудового договору з неповнолітнім (стаття 187 цього Кодексу); 6) при укладенні трудового договору з фізичною особою; 6-1) при укладенні трудового договору про дистанційну (надомну) роботу; 7) в інших випадках, передбачених законодавством України. Зазначаємо, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 № 413 повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за встановленою формою до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів: засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг; на паперових носіях разом з копією в електронній формі; на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами. Використання праці найманих осіб без укладеного трудового договору вважається грубим порушенням трудового законодавства, яке надалі тягне за собою низку проблем. Так, за використання праці працівників без оформлення трудових відносин передбачена адміністративна та фінансова відповідальність: згідно із частиною 3 статті 41 КУпАП України фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), допуск до роботи іноземця або особи без громадянства та осіб, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо надання статусу біженця, на умовах трудового договору (контракту) без дозволу на застосування праці іноземця або особи без громадянства - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю, від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; згідно зі абз. 2 ч. 2 ст. 265 КЗпП України в разі фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення, а до юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю та є платниками єдиного податку першої - третьої груп, застосовується попередження; вчинення порушення, передбаченого абзацом другим цієї частини, повторно протягом двох років з дня виявлення порушення - у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення. Управління Держпраці у Миколаївській області закликає суб’єктів господарювання дослухатися до наданих порад та належним чином оформлювати трудові відносини з працівниками.

Всі оголошення →