Братське » Державна служба
Українська | Русский | English
Головна Новини Державні закупівлі Звернення громадян Запобігання проявам корупції Доступ до публічної інформації Правова допомога

Державна служба

Шановні колеги!

 

Щиро вітаю вас з професійним святом ‒ Днем державної служби!

В Україні сьогодні формується ефективна система державної служби, яка є важливою складовою політичної трансформації українського суспільства, наближення його до європейських стандартів. Саме високопрофесійна державна служба здатна забезпечити розумно організоване, демократичне, правове та результативне державне управління.

Закон України “Про державну службу” заклав засади політично нейтральної, заснованої на принципах служіння народові та професіоналізму державної служби, а набутий досвід дає можливість удосконалити його.

Підвищенню ефективності державної служби також сприяє створена система підготовки та підвищення фахового рівня державних службовців, комплектування органів державної влади працівниками належної кваліфікації.

Переконаний, що Ваші зусилля й надалі будуть спрямовані на побудову демократичного суспільства на засадах соціально орієнтованої ринкової економіки, забезпечення конституційних прав і свобод громадян, стабільного розвитку країни, піднесення її престижу на міжнародній арені.

Від щирого серця бажаю Вам міцного здоров'я, творчого натхнення у нелегкій та відповідальній роботі, плідних і реальних здобутків, високої професійної майстерності.

Нехай з Вами завжди буде мудрість, витримка і сила духу, які допоможуть зробити все можливе для розквіту нашої держави. 

 

 

Голова

Національного агентства України

з питань державної служби                                  Костянтин Ващенко

В Братській райдержадміністрації проведено І тур Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»

20/04/2017

 

 20 квітня 2017 року в Братській райдержадміністрації проведено І тур Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець», в якому взяло участь 14 державних  службовців апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації. Змагаючись в двох номінаціях «Кращий керівник» та «Кращий спеціаліст» вони продемонстрували свої знання Конституції України, законодавства про державну службу та з питань запобігання корупції, документознавства та володіння комп׳ютером.

Відкриваючи конкурс, до учасників звернулася голова райдержадміністрації Олена Кузьміна, побажала їм успіхів та використання професійних знань  в подальшій роботі.

 Конкурс проведено. Конкурсна комісія здійснить перевірку робіт та визначить переможців, які будуть відзначені головою райдержадміністрації та візьмуть участь у ІІ турі конкурсу в м. Миколаєві.

  Про прийом на навчання у 2017 році
Формат: PDF | Добавлен: 20/04/2017 12:20:58
156Kb Скачать скачать

 Про стажування у Федеральному міністерстві закордонних справ Німеччини

 

До облдержадміністрації надійшов лист Федерального міністерства закордонних справ Німеччини від 10 жовтня 2016 із запрошенням 15 молодих співробітників державних установ України, в рамках програми «High Level Experts Programme» (HLEP) пройти стажування в Федеральному міністерстві закордонних справ Німеччини (в період з 8-го до 24-го березня 2017 року).

В рамках програми молоді фахівці з України матимуть можливість особисто спостерігати за роботою Федерального міністерства закордонних справ Німеччини та інших органів влади, вивчати принципи функціонування німецького апарату державного управління та зазирнути у багатогранність міжнародних відносин. Програмою також передбачені поїздки до інших міст Німеччини, відвідання відомих установ, підприємств, редакцій, пам’яток історії – відповідно до професійних потреб та побажань учасників.

Робоча мова для учасників програми-англійська.         

 

 Участь у стажуванні «High Level Experts Programme» можуть брати:

 

-          співробітники державних установ України (національного, регіонального або комунального рівнів);

-          які ще не досягли 40-річного віку;

-          мають відмінні знання англійської мови;

-          мають щонайменше 1 рік професійного досвіду роботи у сфері державного управління;

-          цікавляться українською та німецькою політикою.

 

Кандидатам  необхідно подати:

 

-          мотиваційний лист англійською мовою із зазначенням основного фахового кола інтересів (макс. 1 сторінка);

-          Curriculum Vitae (CV) англійською мовою з фото (необхідно обов’язково номер телефону);

-          довідку з місця роботи українською мовою, в якій зазначено, з якого часу і на якій посаді працює кандидат;

-          просимо також обов’язково зазначити Бажане місце складання письмового тесту (з англійської мови): місто Київ або місто Дніпро.

 

Зазначений вище пакет документів надсилається поштою до політичного відділу Посольства Німеччини в Україні (01901 м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 25) до 23 листопада 2016 року. Клопотання, що надійдуть пізніше, розглядатися не будуть.

Спочатку Посольство здійснить попередній відбір надісланих клопотань. Потім попередньо відібрані кандидати отримають можливість особисто представити себе, де їм, серед іншого, належить скласти письмовий тест англійською мовою (орієнтовно: 20 грудня 2016 р. у м. Києві або м. Дніпрі (на вибір), а також пройти особисту співбесіду в Посольстві (наприкінці січня 2017 р.).

Відібрані кандидати матимуть можливість пройти стажування у Федеральному міністерстві закордонних справ Федеративної Республіки Німеччина в період з 8 до 24 березня 2017 року. Всі учасники отримують єдину суму на транспортні витрати, а також добові гроші, безкоштовне помешкання в Берліні на страхування на період перебування в Німеччині.

Якщо у Вас виникатимуть питання щодо програми стажування (HLEP), звертайтесь, будь ласка, до відділу політики Посольства Німеччини (ел.п.: pol-30@kiev.diplo.de).

                                                                                                              

 Нацдержслужба України відзвітувала про стан виконання Державної цільової програми розвитку держслужби

 

Нацдержслужба України відзвітувала щодо результатів виконання у 2013 році заходів, спрямованих на реалізацію цільової програми розвитку державної служби. Інформацію підготовлено відповідно до Закону України «Про державні цільові програми», Порядку розроблення та виконання державних цільових програм, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року № 106, та на виконання пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 13 травня 2013 року № 350 «Про затвердження Державної цільової програми розвитку державної служби на період до 2016 року».

У рамках реалізації Програми у 2013 році у 450 державних органах було проведено аналіз 1582 профілів професійної компетентності посад державної служби кадрових служб та структурних підрозділів з питань європейської та євроатлантичної інтеграції. Слід зазначити, що Нацдержслужбою України розроблено та затверджено наказом від 27 серпня 2013 року № 144 «Методичні рекомендації щодо проведення моніторингу кількості та аналізу якості розроблених профілів професійної компетентності посад державної служби у державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та їх апараті».

Також цими методичними рекомендаціями було запроваджено єдині підходи та критерії до порядку проведення моніторингу кількості та аналізу якості розроблених профілів професійної компетентності посад, що дасть змогу забезпечити систематичний, об’єктивний і повний процес збору інформації про стан розроблення та затвердження профілів у державних органах.

Наказом Нацдержслужби України від 31 грудня 2013 року № 246 затверджено «Рекомендовані вимоги до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби груп ІІ, ІІІ, ІV і V у державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та їх апараті». Метою наказу є запровадження єдиної структури вимог до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття вакантних посад державної служби у державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та їх апараті, забезпечення узгодженості встановлених органами державної влади вимог до рівня ключових знань, умінь та навичок осіб.

З метою роз’яснення новацій щодо управління людськими ресурсами на державній службі було  проведено 12 семінарів та тренінгів, у яких взяли участь 754 керівники та працівники кадрових служб органів державної влади. Управління державної служби Головдержслужби провели 1390 навчальних заходів для працівників місцевих державних органів, з них 466 заходів – безпосередньо територіальні органи, 660 заходів – спільно з центрами перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій; 264 заходи – спільно з іншими державними органами.

З метою формування організаційної культури в органах виконавчої влади, відкритості їх роботи, крім проведення передбачених Програмою комунікативних заходів у Києві та регіонах, наказом Нацдержслужби України від 25 грудня 2013 року № 236 затверджено «Методичні рекомендації щодо формування корпоративної культури у державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та їх апараті». Метою наказу є забезпечення у державних органах високої результативності діяльності за рахунок підвищення ефективності управління людськими ресурсами на засадах прозорості, відкритості та демократичності, дотримання морально-етичних норм поведінки державних службовців, що відповідно сприятиме підвищенню довіри громадян до державних інституцій, удосконаленню управлінської здатності держави.

Заходи, визначені Програмою на 2013 рік, виконано у повному обсязі  при тому, що показник бюджетної ефективності Програми, який відображає рівень її фактичного фінансування за рахунок коштів державного бюджету за 2013 рік, становить 62,5 відсотка (817,4 тис. грн. із запланованих 1307, тис. грн.).

Програма відповідає пріоритетам реформування державної служби та державної кадрової політики у сфері державної служби, визначеним у Законі України «Про державну службу» від 17 листопада 2011 року № 4050, Стратегії державної кадрової політики на 2012 – 2020 роки, затвердженій Указом Президента України від 1 лютого 2012 року № 45, інших нормативно-правових актах, і сприяє створенню ефективної системи управління людськими ресурсами на державній службі.

 

Довідково

Державну цільову програму розвитку державної служби на період до 2016 року розроблено Нацдержслужбою України на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 червня 2012 року № 411-р «Про схвалення Концепції Державної цільової програми розвитку державної служби на період до 2016 року», доручення Прем’єр-міністра України від 10 жовтня 2012 року № 39738/1/1-12 та затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 2013 року № 350.

Основні завдання Державної цільової програми розвитку державної служби: удосконалення організаційних засад державної служби з урахуванням компетентнісного підходу, передбаченого новою редакцією Закону України «Про державну службу»; впровадження нової системи управління людськими ресурсами на державній службі в середньостроковій перспективі; формування висококваліфікованого кадрового складу державної служби.

 

 У 2013 році

Національним агентством України з питань державної служби

надано більше 13 тисяч роз'яснень на звернення громадян

 

Протягом 2013 року до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі надійшло 13 063 звернення громадян.

Безпосередньо до Нацдержслужби України від громадян надійшло 1121 індивідуальне та колективне письмове звернення. Кількість звернень громадян порівняно з 2012 роком збільшилась на 3,8 % – у минулому році було 1080 звернень.

Найбільше звернень – 211 надійшло з м. Києва, що складає 18,8 % від їх загальної кількості, з Київської – 188 (16,8 %), Одеської – 77 (6,9 %), Львівської – 61 (5,4 %), Донецької – 59 (5,3 %), Дніпропетровської – 44 (3,9 %), Полтавської – 41 (3,7 %), Запорізької – 39  (3,5 %) та Вінницької – 37 (3,3 %) областей. Найменше – з Волинської – 7 (0,6 %), Івано-Франківської – 9 (0,8 %), Хмельницької та Кіровоградської – 13 (1,6 %).

Основна частина звернень надходить від державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та пенсіонерів з числа державних службовців. Від громадян, які мають встановлені законодавством пільги, а саме: інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки, надійшло 47 звернень (4,2 % від загальної кількості).

Основні питання, порушені у зверненнях цих категорій громадян, стосуються обчислення стажу державної служби, необхідного для призначення пенсії державного службовця, поліпшення матеріального та соціально-побутового забезпечення державних службовців, а також питання проходження державної служби.

Протягом 2013 року на особистий прийом звернулося 75 громадян. У 2012 році було 76 відповідних звернень.

У 2013 році забезпечено проведення 50 прямих телефонних ліній «Державна служба». Під час роботи прямих телефонних ліній розглянуто 284 запитання від 254 громадян (у 2012 році – 50 прямих телефонних ліній,
572 запитання від 466 громадян).

Управліннями державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі за 2013 рік розглянуто 2146 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 1928 громадян (у 2012 році – розглянуто 2737 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 3480 громадян).

Також територіальними органами Головдержслужби за затвердженими графіками проводяться прямі телефонні лінії «Державна служба» та «Суспільство проти корупції». Так, у звітному періоді було проведено 1899 прямих телефонних ліній, на які звернулося 7572 громадян (у 2012 році – звернулося 7936 громадян).

Аналіз звернень свідчить, що найбільше письмових звернень надійшло до управлінь державної служби Головдержслужби України в АР Крим та
м. Севастополі – 214, Харківській – 138, м. Києві та Київській області – 124, Донецькій – 129, Одеській – 121, Дніпропетровській – 113, Черкаській – 106, Луганській та Миколаївській – 105 областях. Найменше таких звернень надійшло до управлінь у Рівненській – 40, Івано-Франківській – 46, Закарпатській – 49,Чернігівській, Кіровоградській та Житомирській – 50, Хмельницькій – 55 областях.

Нацдержслужба України продовжує вживати заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, у разі необхідності, поновлення порушених конституційних прав.

Так, у 2013 році згідно з Планом заходів, спрямованих на покращення організації роботи із зверненнями громадян та забезпечення гарантування реалізації конституційного права на звернення громадян до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, оновлено класифікатор звернень громадян в системі електронного документообігу «Мегаполіс. Документообіг», удосконалено роботу щодо обліку і контролю за вирішенням усних та письмових звернень громадян за результатами особистого прийому громадян керівництвом Нацдержслужби України, питання стану організації роботи зі зверненнями громадян включено до планів перевірок у територіальних органах.

Нацдержслужба України забезпечує необхідні заходи щодо реалізації конституційного права громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян» на засадах об’єктивності, всебічності та вчасності їх розгляду відповідно до вимог чинного законодавства України.

                                                                                                 Прес-служба Нацдержслужби України


 

 

 ОСНОВНІ РЕЗУЛЬТАТИ ДІЯЛЬНОСТІ

 

НАЦІОНАЛЬНОГО АГЕНТСТВА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ У 2013 РОЦІ

 

З метою забезпечення реалізації нового законодавства про державну службу та з урахуванням завдань, визначених у Національному плані дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», та у дорученнях Кабінету Міністрів України, підготовлено та внесено на розгляд Уряду три законопроекти: «Про внесення змін до деяких законів України», «Про внесення змін до статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про службу в органах місцевого самоврядування». Крім того, внесено зміни до двох постанов Кабінету Міністрів України та трьох наказів Нацдержслужби України, затверджено Методичні рекомендації щодо проведення моніторингу кількості та аналізу якості розроблених профілів професійної компетентності посад державної служби у державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та їх апараті. На основі відповідних рекомендацій проведено аналіз 1582 профілів професійної компетентності посад державної служби у 450 державних органах. З урахуванням результатів проведеного аналізу підготовлено проект Рекомендованого переліку вимог до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби, а також вимог до рівня знань, умінь та навичок державних службовців.

Здійснено моніторинг виконання основних пріоритетів першого етапу (2012-2013) Стратегії державної кадрової політики на 2012-2020 роки та виконання, в межах повноважень, Плану заходів щодо реалізації у 2013 році положень згаданої Стратегії. Безпосередньо Нацдержслужбою України забезпечено розроблення та затвердження Державної цільової програми розвитку державної служби на період до 2016 року, розроблено проект Концепції Державної цільової програми щодо формування та реалізації державної кадрової політики на період до 2020 року, доопрацьовано критерії відбору вищих навчальних закладів для підготовки за державним замовленням слухачів за спеціальностями галузі знань «Державне управління», затверджено Методичні рекомендації щодо впровадження у державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та їх апараті системи наставництва державних службовців, підготовлено проект методичних рекомендацій щодо формування корпоративної культури в державних органах та проект методичних рекомендацій щодо розроблення регіональних програм роботи з талановитою молоддю.

В результаті проведення комплексу організаційних заходів щодо добору кандидатів до Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації», започаткованого Указом Президента України від 5 квітня 2012 року № 246, відібрано 100 осіб, запропонованих до зарахування у 2013 році, та здійснено супроводження професійного розвитку 60 осіб, зарахованих до Президентського кадрового резерву у 2012 році.

Виконано комплекс заходів щодо розвитку системи професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з урахуванням Концепції реформування системи підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад. Вперше з 2004 року спільно з Міністерством освіти і науки України проведено комплексну роботу щодо оновлення галузевого стандарту вищої освіти з підготовки магістрів за спеціальністю «Державна служба» галузі знань «Державне управління».

Забезпечено обов’язкове підвищення кваліфікації з питань запобігання і протидії корупції 53 138 державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування (у тому числі 19 662 осіб за рахунок коштів державного бюджету).

У рамках реалізації Програми розвитку лідерства підвищили кваліфікацію 167 державних службовців І-ІІ категорій, а під час проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» - 10 521 державний службовець.

З метою здійснення контролю за дотриманням державними органами законодавства про державну службу та запобігання проявам корупції проведено 535 перевірок.

Кадровим службам державних органів та органів місцевого самоврядування надано 700 письмових роз’яснень та 400 усних консультації з питань проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.

Надано понад 15 тисяч роз’яснень громадянам, установам, організаціям щодо застосування законодавства з питань державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.

Забезпечено виконання комплексу заходів щодо адаптації державної служби України до стандартів Європейського Союзу та інституційного розвитку державної служби, а саме: забезпечено успішну реалізацію в органах державної влади 28 проектів TWINNING, ще 33 проекти знаходяться на різних стадіях підготовки та реалізації, проведено 64 заходи TAIEX за участю 1 288 державних службовців.

Більш докладну інформацію щодо результатів діяльності буде опубліковано наприкінці січня 2014 року.

                                                                        Прес-служба Нацдержслужби України

 

 

 

 

Визначено порядки надання державним службовцям службового житла, а також компенсації витрат на проживання
 
Постанова Кабінетів Міністрів України від 18 липня 2012 року
№ 681 «Про надання державним службовцям службового житла, а також компенсації витрат на проживання та інших витрат у зв'язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту» розроблена Нацдержслужбою України з метою реалізації Закону України від 17 листопада 2011 року № 4050-VІ «Про державну службу».
Прийнятою постановою затверджено Порядок надання службового житла державним службовцям та Порядок надання державним службовцям у зв’язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту службового житла або компенсації витрат на проживання та інших витрат.
Порядок надання службового житла державним службовцям визначає умови та механізм надання державному службовцю службового житла на час виконання ним службових обов’язків.
На відміну від старого порядку надання службового житла, що діє з 1988 року, новий дає право отримати службове житло всім державних службовцям.
Службовим житлом відповідно до Порядку є службове жиле приміщення державної або комунальної форми власності (квартири в жилих будинках квартирного типу різної поверховості, житлові будинки садибного типу, кімнати у гуртожитках, номери у готелях та інше жиле приміщення, що відповідає встановленим санітарним і технічним вимогам).
Відповідно до Порядку основними суб’єктами відносин є:
-         суб’єкт призначення;
-         державні службовці;
-         виконавчі органи місцевого самоврядування.
Згідно з Порядком фонд службового житла формується за рахунок державної та комунальної форм власності.
Жиле приміщення державної форми власності включається до числа службових рішенням виконавчого органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням приміщення на підставі подання суб’єкта призначення.
Жиле приміщення комунальної форми власності включається до числа службових рішенням виконавчого органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням приміщення на підставі договору між суб’єктом призначення та виконавчим органом місцевого самоврядування.
Забезпечення державного службовця службовим жилим приміщенням здійснюються суб’єктом призначення.
З метою вирішення організаційних питань щодо надання державним службовцям службового житла, суб’єктом призначення утворюється житлово-побутова комісія.
Службове жиле приміщення надається державному службовцю, місце проживання якого зареєстроване в іншому населеному пункті, ніж той, у якому розташоване його місце роботи. Службове жиле приміщення не надається, якщо державний службовець чи члени його сім’ї мають у своїй власності житло в населеному пункті, де знаходиться місце роботи.
Для одержання службового жилого приміщення державний службовець подає комісії заяву на ім’я керівника суб’єкта призначення.
Комісія здійснює попередній розгляд заяв та документів, які подали державні службовці для одержання службового житла.
Рішення про надання службового жилого приміщення або про відмову в його наданні приймає керівник суб’єкта призначення.
На підставі рішення про надання службового жилого приміщення виконавчий орган місцевого самоврядування видає ордер, який є підставою для вселення в надане службове приміщення.
Порядком визначені обставини за яких державний службовець та члени його сім’ї зобов’язані звільнити займане ними службове жиле приміщення без надання їм іншого жилого приміщення, а саме:
одержання або придбання житла для постійного проживання у населеному пункті, в якому він працює;
припинення трудових відносин із суб’єктом призначення.
У разі відмови звільнити службове жиле приміщення виселення проводиться в судовому порядку.
Не можуть бути виселені зі службового жилого приміщення без надання іншого жилого приміщення особи, зазначені у статті 125 Житлового кодексу Української РСР.
Порядок надання державним службовцям у зв’язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту службового житла або компенсації витрат на проживання та інших витрат визначає механізм надання державним службовцям, що тимчасово переведені на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту, для запобігання або ліквідації наслідків стихійного лиха, епідемій, епізоотій, виробничих аварій, а також усунення інших обставин, які створили або можуть створити загрозу життю чи умовам життєдіяльності людей, відповідного службового житла або компенсації витрат на проживання з урахуванням їх сімейного стану та компенсації інших витрат, пов’язаних з переїздом до іншого населеного пункту.
Дія цього порядку покликана захистити права та інтереси державних службовців що тимчасово переводяться на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту, а як результат, сприяти якісному та ефективному виконання покладених на них завдання та функції.
Порядок передбачений частиною 5 статті 32 нового Закону України
«Про державну службу», яка передбачає декілька специфічних моментів:
допускається тимчасове переведення державного службовця на іншу посаду державної служби, у тому числі до іншого населеного пункту, для запобігання або ліквідації наслідків стихійного лиха, епідемій, епізоотій, виробничих аварій, а також усунення інших обставин, які створили або можуть створити загрозу життю чи умовам життєдіяльності людей, якщо виконання відповідних посадових обов'язків не протипоказано державному службовцю за станом здоров'я;
зазначене переведення відбувається без згоди державного службовця;
строк такого переведення не більше одного року;
оплата праці за виконану роботу має бути не нижчою, ніж середній заробіток за попередньою посадою за той самий період;
посада державної служби, з якої переведено державного службовця, зберігається за переведеним державним службовцем протягом строку переведення і не вважається вакантною. Інша особа може бути призначена на цю посаду на визначений строк у порядку, встановленому Законом.
переведення вагітної жінки, державного службовця, який сам виховує дитину віком до 14 років або дитину-інваліда, державного службовця, який у встановленому порядку визнаний інвалідом, без їхньої згоди не допускається.
Разом з тим, у частині 5 статті 32, також передбачено, що державний службовець може бути переведений до іншого населеного пункту лише за умови надання відповідного службового житла або компенсації витрат на проживання з урахуванням його сімейного стану та компенсації інших витрат, пов'язаних з переїздом до іншого населеного пункту.
 
                    ДОВІДКОВО.
 
Закон України від 17 листопада 2011 року
№ 4050-VІ «Про державну службу» розроблений з метою модернізації державної служби, її перетворення з допоміжного інституту держави, який уможливлює функціонування державних органів, на дієвий механізм забезпечення реалізації прав і свобод людини, колективних інтересів суспільства. Нормативно-правові акти, спрямовані на його реалізацію, набирають чинності одночасно з набранням чинності цим законодавчим актом, з 1 січня 2013 року.

 

 

Урегульовано питання присвоєння рангів державним службовцям та визначення співвідношень між рангами державних службовців і рангами посадових осіб місцевого самоврядування, військовими званнями, дипломатичними рангами та іншими спеціальними званнями»
Постанова Кабінету Міністрів України від 25.07.2012 № 680 «Питання присвоєння рангів державних службовців та визначення співвідношення між рангами державних службовців і рангами посадових осіб місцевого самоврядування, військовими званнями, дипломатичними рангами та іншими спеціальними званнями» розроблена відповідно до статті 27 Закону України від 17.11.2011 № 4050-VI «Про державну службу» (нова редакція) та на виконання підпункту 199.1.1.1. Національного плану дій на 2012 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» з метою урегулювання питання присвоєння рангів під час призначення на посаду державного службовця.
Ранги присвоюються державним службовцям в індивідуальному порядку відповідно до займаної посади, рівня професійної кваліфікації та результатів роботи, а також одночасно з призначенням на посаду державної служби, а у разі встановлення випробування - після його закінчення.
Черговий ранг у межах відповідної підгрупи посад державної служби присвоюється державному службовцю через кожні два роки з урахуванням оцінювання результатів його службової діяльності.
Обов’язковою нормою для присвоєння чергового рангу державного службовця є результати оцінювання. У разі настання терміну присвоєння чергового рангу державному службовцю, який не проходив оцінювання результатів службової діяльності у відповідному органі державної влади, враховується інформація щодо результатів оцінювання з попереднього місця роботи на запит служби персоналу.
Новелою прийнятого Порядку, є окремий розділ, який визначає співвідношення між рангами державних службовців і рангами посадових осіб місцевого самоврядування, військовими званнями, дипломатичними рангами та спеціальними званнями.
Це дає право, під час прийняття на посаду державного службовця, особі, якій раніше було присвоєно ранг посадової особи місцевого самоврядування, військове звання, дипломатичний ранг чи спеціальне звання, присвоїти ранг державного службовця не нижче рангу посадової особи місцевого самоврядування, військового звання, дипломатичного рангу чи іншого спеціального звання, яке раніше було присвоєно.
Співвідношення між рангами державних службовців і військовими та спеціальними званнями визначаються окремими додатками до постанови.
Зазначені співвідношення застосовується лише під час призначення на посаду державного службовця.
                                                                        
ЗМІНИ У ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ СЛУЖБОВОГО РОЗСЛІДУВАННЯ
25 липня 2012 року постановою Кабінету Міністрів України № 666 затверджено Порядок проведення службового розслідування. Порядок розроблено Національним агентством України з питань державної служби з метою реалізації Закону України від 17 листопада 2011 року № 4050-VІ «Про державну службу» та на виконання завдань Національного плану дій на 2012 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента України від 12 березня 2012 року № 187/2012.
Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення службового розслідування» набирає чинності одночасно з набранням чинності Законом України від 17 листопада 2011 року
№ 4050-VІ «Про державну службу», тобто з 1 січня 2013 року.
До набрання чинності цим Порядком, проведення службового розслідування стосовно державних службовців проводиться відповідно до Порядку проведення службового розслідування стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 2000 року № 950.
Прийнятий Порядок проведення службового розслідування містить низку новел:
- передбачено нову підставу проведення службового розслідування - за рішенням Нацдержслужби України у разі оскарження рішення керівника державної служби в державному органі щодо порушення наданих Законом України «Про державну службу» прав на державну службу або виникнення перешкод у їх реалізації;
- передбачено утворення керівником державної служби в державному органі комісії у складі не менше семи осіб, яку очолює голова.
Комісія з проведення службового розслідування стосовно державних службовців, які займають посади державної служби групи І утворюється суб’єктом призначення. До складу комісії включається представник Нацдержслужби України.
У разі проведення службового розслідування у державному органі, штатна чисельність працівників якого не перевищує десяти осіб, склад комісії затверджує керівник державної служби в державному органі вищого рівня. У такому разі комісія формується з працівників державного органу вищого рівня та представників Нацдержслужби України.
Під час проведення службового розслідування за рішенням суб’єкта призначення або керівника державної служби в державному органі до роботи комісії можуть залучатися відповідні фахівці.
Порівняно з діючим Порядком проведення службового розслідування відповідно до новоприйнятого Порядку, більш чітко визначена процедура утворення комісії з проведення службового розслідування, організації її роботи і прийняття нею рішень, відводу та самовідводу голови або членів комісії у разі виникнення конфлікту інтересів, розширено коло прав та обов’язків голови та членів комісії, а також розширено перелік прав державного службовця, стосовно якого проводиться службове розслідування, зокрема можливість оскарження в установленому законодавством порядку висновків комісії з проведення службового розслідування.
Зазначеним Порядком передбачено заборону втручання у діяльність комісії боку будь-яких осіб, в тому числі з боку посадової особи, за рішенням якої проводиться службове розслідування.
За анонімними повідомленнями, заявами та скаргами службове розслідування не проводиться.
 
Матеріали прес служби Управління держслужби
 Головдержслужби України в Миколаївській області

  Реформування системи підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад
Формат: DOC | Добавлен: 08/08/2012 13:53:05
57Kb Скачать скачать

НА ШЛЯХУ СТВОРЕННЯ ЦІЛІСНОЇ СИСТЕМИ
РОБОТИ З КАДРАМИ
 
Указом Президента України від 20 липня 2012 року № 453/2012 затверджено План заходів щодо реалізації у 2012 році положень Стратегії державної кадрової політики на 2012 – 2020 роки. Підготовку згаданого Плану забезпечено Нацдержслужбою України відповідно до Плану організації виконання Указу Президента України від 01.02.2012 № 45/2012 «Про Стратегію державної кадрової політики на 2012-2020 роки».
Координація діяльності з підготовки та реалізації річного Плану заходів, спрямованих на здійснення Стратегії державної кадрової політики на 2012-2020 роки, є одним з пріоритетних напрямів діяльності Нацдержслужби України.
Президент України Віктор Янукович цим Указом доручив Нацдержслужбі України сформувати Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації»; розробити і затвердити галузевий стандарт підготовки магістрів за спеціальністю «Державна служба» у галузі знань «Державне управління» (спільно з Міносвіти України); визначити на конкурсній основі вищі навчальні заклади, які здійснюють підготовку магістрів за спеціальністю «Державна служба» галузі знань «Державне управління» за державним замовленням; створити базу даних держслужбовців і посадових осіб місцевого самоврядування, які пройшли підвищення кваліфікації у сфері європейської інтеграції, євроатлантичної співпраці та мовну підготовку; організувати підвищення кваліфікації працівників органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо застосування нового Закону України «Про державну службу», забезпечити організацію та проведення комунікативних заходів з питань формування кластерної моделі системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, яка передбачає створення умов для підготовки та безперервності підвищення кваліфікації кадрів до роботи в органах державної влади та місцевого самоврядування з урахуванням регіональних потреб та можливостей тощо.
В контексті реалізації комплексних реформ в державі, які було розпочато Президентом України В.Ф.Януковичем, Стратегія державної кадрової політики на 2012-2020 роки, є важливим документом, спрямованим на створення в Україні сучасної цілісної системи роботи з кадрами, що дасть змогу забезпечити усі сфери життєдіяльності держави кваліфікованими кадрами.
 
 
Матеріали прес-служби Нацдержслужби України