Головна Новини Державні закупівлі Звернення громадян Запобігання проявам корупції Доступ до публічної інформації Правова допомога

Аналітичні матеріали по роботі зі зверненнями громадян

  Інформація про стан розгляду звернень громадян в Братській райдержадміністрації за І квартал 2018 року
Формат: DOCX | Добавлен: 12/04/2018 16:30:42
37Kb Скачать скачать
  Інформація про стан розгляду звернень громадян в Братській райдержадміністрації за 2017 рік
Формат: DOCX | Добавлен: 25/01/2018 06:57:45
23Kb Скачать скачать
  Інформація про стан розгляду звернень громадян в Братській райдержадміністрації за 9 місяців 2017 року
Формат: DOCX | Добавлен: 04/10/2017 06:57:54
41Kb Скачать скачать
  Інформація про стан розгляду звернень громадян в Братській райдержадміністрації за 2016 рік
Формат: DOCX | Добавлен: 03/01/2017 14:47:17
35Kb Скачать скачать

Електронне звернення 

Про підсумки роботи зі зверненнями

громадян в органах виконавчої влади

та органах місцевого самоврядування

району за 2015 рік

 

До Братської райдержадміністрації в 2015 році надійшло на розгляд  129 звернень, в порівнянні з 2014 роком їх кількість майже не змінилася, (126  в  2014 році, збільшення відбулося за рахунок письмових звернень).

Крім того, під час проведення особистого виїзного прийому громадян головою  Миколаївської облдержадміністрації, від  жителів Братського району   надійшло 4 звернення.

З початку 2015 року на розгляд до райдержадміністрації надійшло 11 колективних звернення з питань: роботи Григорівського ДНЗ, взаємовідносин в трудовому колективі ЦБС, діяльність Михайложуківського ДНЗ, транспортного сполучення з селом Петропавлівка, виділення земельної ділянки до 2 га, розірвання договору оренди водного об»єкта, відкриття аптечного кіоску для соціально-незахищених верств населення, розподілу класу, переведення підопічного стаціонарного відділення для одиноко проживаючих громадян до інтернатного закладу закритого типу, злив води із ставка, неналежне виконання батьківських прав.

Протягом 2015 року до райдержадміністрації звернулися 338 громадянин (в 2014 – 1285). В порівнянні з 2014 роком кількість питань з якими звернулися громадяни збільшилася і становить 160 проти 140.

Від громадян надійшли звернення  з питань:

- соціального захисту   34 (26 %)

- комунального та дорожнього господарства   30  (23%)

- освіти, виховання та навчання дітей    18  (14 %)

- сільського господарства  17 ( 13%)

- охорони здоров»я  17 (13%)

- забезпечення законності та охорони правопорядку  13 (10 %)                                                                                            

В райдержадміністрації всі звернення розглядаються головою та її заступниками в межах їх повноважень, згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 15.05.2015 № 93-р «Про розподіл обов’язків між головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації».

-         Протягом  2015 року розглянуто 129 звернень:

-         головою райдержадміністрації - 97;

-        першим заступником голови райдержадміністрації - 17;

-        заступником голови райдержадміністрації               - 15.

 

Протягом 2015 року необґрунтованих заяв та скарг до райдержадміністрації не надходило.

В 2015 році  на розгляд до райдержадміністрації надійшло одне звернення від жінки, яка має почесне звання України «Мати – героїня».

Від громадян пільгової категорії -  інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України звернень не надходило.

Особлива увага, також приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту.

Питання, з якими звертаються  громадяни, які потребують соціального захисту є різноманітними:

- виділення земельної ділянки (паю);

- надання допомоги в отримання паспорту;

- призначення державної соціальної допомоги ;

- надання допомоги в придбанні ліків за пільговою ціною;

- виплати компенсації за тверде паливо та скраплений газ;

- водо забезпечення будинку;

- дотримання законності та правопоряду,

-забезпечення вугіллям,

- забезпечення дровами,

- призначення субсидії,

- надання допомоги в придбанні житла, інші.

 

З метою постійного контролю за організацією роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації вживаються наступні заходи:

протягом року на засіданнях колегій райдержадміністрації розглядалися питання про роботу зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування району;

під час проведення апаратних нарад головою райдержадміністрації заслуховувалися звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації про проведену роботу із зверненнями громадян;

з метою надання практичної та методичної допомоги у роботі із зверненнями громадян здійснено  перевіроки стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації;

протягом року надавалася  методична  допомога щодо  організації  роботи із зверненнями громадян в сільських радах.

 В 2015 році до райдержадміністрації повторних звернень громадян не надходило.    Порушень термінів розгляду звернень протягом звітного року не допущено.

З метою проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом, керівництвом райдержадміністрації, відповідно до затвердженого графіка, регулярно проводяться телефоні «гарячі лінії». Протягом 2015 року проведено 36 телефонних «гарячих ліній» (12 – головою райдержадміністрації; 12 - першим  заступником голови райдержадміністрації; 12 – заступником голови райдержадміністрації,  під час проведення яких до райдержадміністрації звернулося 18 громадян.

Широко застосовуються проведення «гарячих ліній» керівниками управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації.

Постійно працює «телефон довіри» за номером 9 11 31 (щотижня, з понеділка по п’ятницю, з 8 до 17 години). За «телефоном довіри»  протягом  2015 року надійшло одне звернення.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року      № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» при Братській райдержадміністрації функціонує постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.

В 2015 році Братською райдержадміністрацією проведено 13 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації. Заявникам надається можливість брати участь в засіданні комісії та ознайомитись з матеріалами відповідних перевірок.

Дані про дотримання графіків особистого та виїзного прийому громадян головою та заступником райдержадміністрації:

 

Прізвище, ім’я, по батькові керівника

 

 

 

Заплановано особистих прийомів за графіком

 

Фактично проведено

 

Надійшло звернень

 

Заплановано проведення виїзних прийомів у сільських та селищних радах

 

Фактично проведено

 

Надійшло звернень

Голова райдержадміністрації

Кузьміна О.П.

31

 

31

15

20

20

32

Перший заступник голови РДА

Шарата А.А.

31

31

14

19

19

-

Заступник голови

райдержадміністрації

Бунько А.М.

30

30

12

19

19

-

Разом:

92

92

41

58

58

32

 

Питання, з якими зверталися громадяни під час особистих прийомів є різноманітними, як то отримання земельної ділянки, отримання паспорту, ремонт дороги, надання допомоги в отриманні довідки, працевлаштування та інші.

Всі питання, з якими звертаються громадяни розглядаються та вивчаються керівником Братської райдержадміністрації, надаються відповідні доручення щодо їх вирішення чи роз»яснення відповідно до чинного законодавства України. За результатами розгляду заявникам обов»язково надаються письмові відповіді у встановлені терміни.

  

Інформація на виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 21.02.2008 № 73-р «Про забезпечення виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» за 2015 рік

 

Аналітична довідка по роботі зі  зверненями громадян

в  управлінні агропромислового розвитку

Братської районної державної адміністрації Миколаївської області

за 2015 рік  порівняно з аналогічним  періодом  минулого року

 

 

На виконання п.7 Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 підведені підсумки роботи із зверненнями громадян за  2015 рік, в порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Робота управління була спрямована на забезпечення виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації роботи із зверненнями громадян.

Відповідальним за ведення діловодства за зверненнями громадян в управлінні є  начальник відділу кадрового та фінансового забезпечення  Федоровська А.А.

Наказом начальника управління агропромислового розвитку Братської районної державної адміністрації Миколаївської області 31.12.2014 року № 18-о «Про затвердження графіків особистого прийому громадян, «гарячих» ліній, функціонування «телефону довіри» на 2015 рік» затверджено графіки особистого прийому громадян, «гарячих» ліній, функціонування «телефону довіри» на 2015 рік. Дана інформація оприлюднена через засоби масової інформації (в районній газеті «Перемога» 17 січня 2015 року №1 (10853), на дверях кабінету та через мережу Інтернет (на офіційному веб-сайті Братської райдержадміністрації).

Наказом начальника управління агропромислового розвитку Братської районної державної адміністрації Миколаївської області 26.12.2012 року № 39 «Про затвердження Порядку організації та проведення особистих прийомів громадян начальником управління агропромислового розвитку Братської районної державної адміністрації» затверджено  Порядок організації та проведення особистих прийомів громадян начальником управління агропромислового розвитку Братської районної державної адміністрації. Даний наказ зареєстровано у Братському районному управлінні юстиції Миколаївської області 14 січня 2013 року за № 2/144 та  оприлюднений через засоби масової інформації (в районній газеті «Перемога» 16 лютого 2013 року).

Наказом начальника управління агропромислового розвитку Братської районної державної адміністрації Миколаївської області 17.03.2014 року № 4-о «Про затвердження Порядку організації роботи «телефону довіри» в управлінні агропромислового розвитку Братської районної державної адміністрації Миколаївської області» затверджено  Порядок організації роботи «телефону довіри» в управлінні агропромислового розвитку Братської районної державної адміністрації Миколаївської області. Даний наказ зареєстровано у Братському районному управлінні юстиції Миколаївської області 19 березня 2014 року за № 17/184 та  оприлюднений через засоби масової інформації (в районній газеті «Перемога» 03 квітня  2014 року №25 (10877)).

Наказом начальника управління агропромислового розвитку Братської районної державної адміністрації Миколаївської області 17.03.2014 року № 5-о «Про затвердження Порядку проведення телефонних «гарячих ліній» начальником управління агропромислового розвитку Братської районної державної адміністрації Миколаївської області» затверджено  Порядок проведення телефонних «гарячих ліній» начальником управління агропромислового розвитку Братської районної державної адміністрації Миколаївської області. Даний наказ зареєстровано у Братському районному управлінні юстиції Миколаївської області 19 березня 2014 року за № 18/185 та  оприлюднений через засоби масової інформації (в районній газеті «Перемога» 03 квітня  2014 року №25 (10877)).

 

Так, протягом 2015 року до управління надійшло 2 звернення, що 1 звернення більше, ніж за відповідний період 2014 року (1 звернення).

Звернення громадян, які надходять на особистому прийомі громадян начальником управління реєструється в «Журналі особистого прийому громадян» (номер справи за номенклатурою 01.4-06).

Так, протягом 2015 року начальником управління проведено 13 особистих прийомів громадян, на яких звернень не надходило, як і за відповідний період минулого року.

  

Письмові звернення громадян реєструються у відповідному журналі (номер справи за номенклатурою 01.4-05). Заяви та матеріали по їх розгляду формуються в окремі справи і зберігаються у спеціальній папці (номер справи за номенклатурою 01.4-02).

Так, протягом 2015 року до управління надійшло 2 письмових звернення.

Перше звернення на тему про надання допомоги у вирішенні питання передачі земельної ділянки в оренду на 49  років та друге звернення про дотримання санітарних норм при утриманні пасіки.

Відповідно до класифікатора звернень громадян, запровадженого з 1 січня 2009 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 „Про затвердження Класифікатора звернень громадян” (зі змінами та доповненнями), звернення розподіляються так:


за формою надходження:

на особистому прийомі – ;

через органи влади – 2;

за ознакою надходження:

первинні – 2;

дублетні – -;

неодноразові – -;

масові – -.

Повторних звернень протягом звітного періоду не надходило.
за видами:

пропозиції (зауваження) – -;

заяви (клопотання) – ;

скарги – 2;
за статтю авторів звернень:

чоловіча – ,

жіноча – 2,

за типом:

телеграми – -,

листи – 2,

усні -
за суб’єктом:

індивідуальні – 2,

колективні – ,

анонімні - -

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів (100 % від загальної кількості).

  

На виконання статті 18 Закону України «Про звернення громадян» в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації створено умови для участі заявників у розгляді звернень  та ознайомлення їх з матеріалами перевірок.

Розгляд звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України розглядаються особисто начальником управління першочергово.

Протягом  2015 року до управління звернень даної категорії громадян не надходило.

Особлива увага також приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту.

Громадяни даної категорії протягом звітного періоду до управління агропромислового розвитку  не зверталися.

Управлінням агропромислового розвитку райдержадміністрації  оприлюднюються узагальнені аналітичні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян в засобах масової інформації на офіційному Веб-сайті Братської РДА.

З метою вдосконалення роботи із зверненнями громадян в управлінні працює телефонна «гаряча лінія» та «телефон довіри»: 9-12-64, за якими громадяни можуть звернутися для вирішення своїх питань.

Так, протягом 2015 року по телефону «гарячої лінії» громадяни не зверталися.

Найбільші актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це:

-   питання аграрної політики і земельних відносини – 2 одиниць, або 100 %

 

На всі звернення надано вичерпну та змістовну відповідь у визначений законом термін.

Як свідчить аналіз найчастіше піднімаються питання аграрної політики і земельних відносин - це розрахунки за здані в оренду майнові та земельні паї. Переважно ці питання хвилюють пенсіонерів, інвалідів, інших соціально незахищених верств населення. Їм надано необхідну допомогу, роз’яснення з проблем реалізації їх соціальних прав.

Так, як громадяни не можуть вирішити питання з землевласниками, вони звертаються до органів виконавчої влади. 

Вирішення даних питань у більшості випадків належить до компетенції судових органів та прокуратури, тому заявникам рекомендується для вирішення питання по суті звертатися до районного суду, а ми можемо надавати лише консультативну допомогу з піднятих питань.

В управлінні агропромислового розвитку Братської райдержадміністрації створені умови для участі заявників у перевірці поданих ними звернень, надання можливості знайомитися  з матеріалами перевірок відповідних звернень.

У звітному періоді не було громадян, які б виявили бажання взяти участь у перевірках поданих ними звернень, а також тих, хто хотів би ознайомитися з матеріалами перевірок звернень.

В управлінні створено інформаційний стенд по роботі зі зверненнями громадян, де розміщено графіки особистих прийомів громадян начальником управління агропромислового розвитку райдержадміністрації та начальником головного управління облдержадміністрації; графіки роботи «телефону довіри» та «гарячих ліній»; законодавча база по роботі зі зверненнями громадян, зразки письмових звернень; накази начальника управління, що стосуються роботи з даного питання.

Ведеться постійний контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян.

Спеціалісти управління попереджені про відповідальність, в тому числі, дисциплінарну, за невиконання або неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян.

У звітному періоді випадків недодержання законодавства по роботі зі зверненнями громадян в управлінні не виявлено. Тому до дисциплінарної відповідальності нікого не притягнуто.

Наведені факти свідчать, що робота із зверненнями громадян в управлінні покращена, звернень надходить з кожним роком все менше, але вдосконалювати її все одно необхідно. Грунтовно вивчати заяви і скарги, ширшого використовувати наявні можливості для найбільш повного задоволення запитів громадян, підвищувати вимогливості до керівників усіх рівнів, дотримуватися  законності та правопорядку у роботі з людьми.

Загалом діяльність управління спрямовується на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань відповідно до вимог чинного законодавства України. 

Інформація на виконання розпорядження голови  облдержадміністрації від 21.02.2008 № 73-р «Про забезпечення виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» за  10 місяців 2015 року

 

Інформація на виконання розпорядження голови  облдержадміністрації від 21.02.2008 № 73-р «Про забезпечення виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» за  9 місяців 2015 року

Інформація на виконання розпорядження голови  облдержадміністрації від 21.02.2008 № 73-р «Про забезпечення виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» за 2014 рік