Головна Новини Державні закупівлі Звернення громадян Запобігання проявам корупції Доступ до публічної інформації Правова допомога

Звернення громадян

  Інформація про стан розгляду звернень громадян в Братській райдержадміністрації за 9 місяців 2017 року
Формат: DOCX | Добавлен: 04/10/2017 06:58:44
41Kb Скачать скачать
  Інформація про стан розгляду звернень громадян в Братській райдержадміністрації за І півріччя 2017 року
Формат: DOCX | Добавлен: 05/07/2017 11:26:21
40Kb Скачать скачать
  Інформаційні матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян в Братській районній державній адміністрації Миколаївської області
Формат: DOCX | Добавлен: 20/04/2017 13:34:11
2116Kb Скачать скачать
  Інформація про стан розгляду звернень громадян в Братській райдержадміністрації за І квартал 2017 року
Формат: DOCX | Добавлен: 04/04/2017 10:32:29
41Kb Скачать скачать

 Інформація про стан розгляду звернень громадян в Братській райдержадміністрації за 2016 рік

 Інформація

про результати роботи із зверненнями громадян в 

відділі агропромислового розвитку

Братської районної державної адміністрації

Миколаївської області протягом 2016 року

 

Відділ агропромислового розвитку Братської районної державної адміністрації Миколаївської області підведені підсумки роботи із зверненнями громадян за  2016 року.

Робота відділу була спрямована на забезпечення виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації роботи із зверненнями громадян.

Відповідальним за ведення діловодства за зверненнями громадян в відділі є  головний спеціаліст кадрового та фінансового забезпечення  Федоровська А.А.

Наказом начальника відділу агропромислового розвитку Братської районної державної адміністрації Миколаївської області 28.12.2016 року № 7-о «Про затвердження графіків особистого прийому громадян, «гарячих» ліній, функціонування «телефону довіри» на 2016 рік. Дана інформація оприлюднена через засоби масової інформації (на дверях кабінету та через мережу Інтернет (на офіційному веб-сайті Братської райдержадміністрації).

Так, протягом  2016 року до відділу звернень від громадян надійшло 19.

Звернення громадян, які надходять на особистому прийомі громадян начальником відділу реєструється в «Журналі особистого прийому громадян» (номер справи за номенклатурою 01.4-06).

Так, протягом 2016 року  начальником відділу проведено 52 особистих прийомів громадян, на яких звернень не надходило, як і за відповідний період минулого року.

Письмові звернення громадян реєструються у відповідному журналі (номер справи за номенклатурою 01.4-05). Заяви та матеріали по їх розгляду формуються в окремі справи і зберігаються у спеціальній папці (номер справи за номенклатурою 01.4-02).

Так, протягом року  надійшло до відділу надійшло письмових звернень 19.

На виконання статті 18 Закону України «Про звернення громадян» в відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації створено умови для участі заявників у розгляді звернень та ознайомлення їх з матеріалами перевірок.

Розгляд звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України розглядаються особисто начальником управління першочергово.

Протягом  2016 року до відділу звернень даної категорії громадян не надходило.

Особлива увага також приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту.

Громадяни даної категорії протягом звітного періоду до відділу агропромислового розвитку  не зверталися.

Відділу агропромисловогорозвитку райдержадміністрації  оприлюднюються узагальнені аналітичні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Так, звіт по зверненнях за 2016 рік оприлюднено через мережу Інтернет на офіційному веб-сайті Братської райдержадміністрації.

З метою вдосконалення роботи із зверненнями громадян в відділі працює телефонна «гаряча лінія» та «телефон довіри»: 9-12-64, за якими громадяни можуть звернутися для вирішення своїх питань.

Так, протягом  2016 року по телефону «гарячої лінії» громадяни не зверталися.

У відділі агропромислового розвитку Братської райдержадміністрації створені умови для участі заявників у перевірці поданих ними звернень, надання можливості знайомитися  з матеріалами перевірок відповідних звернень.

У звітному періоді не було громадян, які б виявили бажання взяти участь у перевірках поданих ними звернень, а також тих, хто хотів би ознайомитися з матеріалами перевірок звернень.

У відділі створено інформаційний стенд по роботі зі зверненнями громадян, де розміщено графіки особистих прийомів громадян начальником відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації та начальником головного управління облдержадміністрації; графіки роботи «телефону довіри» та «гарячих ліній»; законодавча база по роботі зі зверненнями громадян, зразки письмових звернень; накази начальника управління, що стосуються роботи з даного питання.

Ведеться постійний контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян.

Спеціалісти відділу попереджені про відповідальність, в тому числі, дисциплінарну, за невиконання або неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян.

У звітному періоді випадків недодержання законодавства по роботі зі зверненнями громадян в відділі не виявлено. Тому до дисциплінарної відповідальності нікого не притягнуто.

Наведені факти свідчать про те, що робота зі зверненнями громадян покращена.

Загалом діяльність управління спрямовується на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

Інформація про стан розгляду звернень громадян в Братській райдержадміністрації за І півріччя 2016 року

  Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування району за 2015 рік
Формат: DOCX | Добавлен: 14/03/2016 12:14:26
30Kb Скачать скачать

Електронне звернення

  Звіт по зверненням за І півріччя 2015 року
Формат: DOCX | Добавлен: 07/08/2015 14:11:29
18Kb Скачать скачать

Про підсумки роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування за І квартал 2015 року

 

Надходження звернень в 2015 році до Братської райдержадміністрації збільшилося і становить 24 проти 23 в минулому 2014 році. Збільшення відбулося за рахунок письмових звернень яких є 7 ( в 2014 - 5).
До вищих органів влади від жителів Братського району звернень не надходило. З початку 2015 року на розгляд до райдержадміністрації надійшло 4 колективних звернення з питань: роботи Григорівського ДНЗ. транспортного сполучення з селом, виділення земельної ділянки до 2 га.
Протягом січня - березня поточного року до райдержадміністрації звернулось 61 громадяни (в 2014 -73). В порівнянні з минулим роком кількість питань збільшилася і становить 31 проти 24.
В райдержадміністрації всі звернення розглядаються головою та її заступниками в межах їх повноважень, згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 27.06.2013 № 155-р «Про розподіл обов´язків між головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації».
Протягом січня - березня 2015 року розглянуто 24 звернення, з них:
головою райдержадміністрації -21;
першим заступником голови райдержадміністрації -1;
заступником голови райдержадміністрації - 2.
Особлива увага, також приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім´ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту. Питання, з якими звертається дана категорія громадян, є різноманітними:
- виділення земельної ділянки(паю):
- надання допомоги в отримання паспорту
- призначення державної соціальної допомоги
- надання допомоги в придбанні ліків за пільговою ціною та інші.
З метою постійного контролю за організацією роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації вживаються наступні заходи:
- відповідно до затвердженого графіка, за звітній період під час проведення апаратних нарад головою райдержадміністрації було заслухано 10 особистих звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації про проведену роботу із зверненнями громадян в 2014 році.
- з метою надання практичної та методичної допомоги у роботі із зверненнями громадян здійснено 3 перевірки стану роботи із зверненнями громадян у фінансовому управлінні та архівному секторі райдержадміністрації, відділі освіти, молоді та спорту райдержадміністрації. Надано методичну допомогу в Сергіївській, Костуватській та Новомар’ївській, Григорівській. Петропавлівській сільських радах.
За 3 місяці до райдержадміністрації повторних звернень громадян не надходило.
За звітній період в Братській райдержадміністрації не допущено порушень термінів розгляду звернень.
З метою проведення широкої роз´яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом, керівництвом райдержадміністрації, відповідно до затвердженого графіка, регулярно проводяться телефоні «гарячі лінії».
Протягом трьох місяців 2015 року проведено 9 телефонних «гарячі лінії» (3 - головою райдержадміністрації; 3 - першим заступником голови райдержадміністрації; 3 - заступником голови райдержадміністрації з питань бюджетно-фінансової роботи, соціального захисту та агропромислового розвитку), під час проведення яких до райдержадміністрації звернулося 2 громадян, якими піднято питання
Широко застосовуються проведення «гарячих ліній» керівниками управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації.
- постійно працює «телефон довіри» за номером 9 12 65 (щотижня, з понеділка по п´ятницю, з 8 до 17 години). За «телефоном довіри»звернень протягом І кварталу 2015 року не надходило.
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» при Братській райдержадміністрації функціонує постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.
В 2015 році Братською райдержадміністрацією проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації. Заявникам надається можливість брати участь в засіданні комісії та ознайомитись з матеріалами відповідних перевірок.
Графіки особистого та виїзного прийомів затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 17.12.2014 №-284-р «Про затвердження графіків особистих та особистих виїзних прийомів громадян, проведення «гарячих ліній» головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови Братської райдержадміністрації, функціонування «телефону довіри» на 2015 рік опубліковані в Братській районній газеті «Перемога».
Всі питання, з якими звертаються громадяни розглядаються та вивчаються керівником Братської райдержадміністрації, надаються відповідні доручення щодо їх вирішення чи роз’яснення відповідно до чинного законодавства України. За результатами розгляду заявникам обов’язково надаються письмові відповіді у встановлені терміни.

 

 Про стан виконання розпорядження голови облдержадміністрації

від 21.02.08 № 73-р ”Про забезпечення виконання Указу Президента  України

від 07.02.2008 № 109/2008” у фінансовому управлінні

Братської районної державної адміністрації

 

На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 21 лютого 2008 року № 73-р “Про забезпечення виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів  державної влади та органів місцевого самоврядування”, відповідного розпорядження голови райдержадміністрації від 29 грудня 2009 року № 531-р, фінансове управління Братської районної державної адміністрації інформує  про проведену роботу із зверненнями громадян за  2014 рік.

        

1.1. Виконуючи основні вимоги Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008, з метою оперативного вирішення питань, порушених у зверненнях, задоволення законних вимог заявників, фінансовим  управлінням Братської райдержадміністрації забезпечено їх своєчасний, об’єктивний, всебічний розгляд відповідно до вимог чинного законодавства. За наслідками вирішення питань заявникам надаються письмові відповіді в установлені законодавством терміни.

Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 21.02.2008 року № 73-р, розпорядження голови райдержадміністрації від 11.03.2008 року №124-р, начальником фінансового управління Братської райдержадміністрації видано наказ від 26 грудня 2014 року № 51-о, яким підведені підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік, затверджені графіки особистого та виїзного прийомів громадян на 2015 рік, виконання яких знаходиться на постійному контролі.

Наказом начальника фінансового управління райдержадміністрації від 18.03.2013 року №13 затверджено «Порядок організації та проведення особистих прийомів громадян начальником фінансового управління Братської районної державної адміністрації», даний наказ зареєстровано в районному управлінні юстиції 20 березня 2013 року за № 11/153.

Наказом начальника фінансового управління райдержадміністрації від 17 березня 2014 року № 17-о затверджено Порядок організації роботи «телефону довіри», а наказом  начальника фінансового управління райдержадміністрації від 17 березня 2014 року № 18-о затверджено Порядок проведення телефонних  «гарячих ліній». Перелічені накази зареєстровано в Братському районному управлінні юстиції Миколаївської області 19 березня 2014 року за № 16/183 та № 16/182.

У районній газеті “Перемога” від 27 березня 2014 року № 23 опубліковано повідомлення про видання перелічених вище наказів та їх державну реєстрацію.

Спеціалістом по роботі із зверненнями громадян заведені журнали реєстрації  пропозицій, заяв і скарг громадян, особистого та виїзного прийомів громадян. Графік особистого прийому громадян оприлюднено на дверях кабінету начальника фінансового управління, прийом здійснюється щоп”ятниці з 9.00 до 12.00.

В щомісячних планах роботи фінансового управління передбачається проведення особистих та виїзних прийомів громадян, функціонування телефонних “гарячих ліній” та телефону “довіри”.

Під час проведення особистих та виїзних прийомів громадян у 2014 році, а також за аналогічний період минулого року  до фінансового управління Братської райдержадміністрації звернень від громадян не надходило.          

1.2. У фінансовому управлінні Братської райдержадміністрації всі звернення громадян розглядаються начальником, згідно з прийнятим наказом  від 09.01.2014 року № 5-о.

1.3. На виконання ст.18 Закону України «Про звернення громадян» у фінансовому управлінні Братської райдержадміністрації створені необхідні умови для участі заявників у розгляді звернень та ознайомлення їх з матеріалами перевірок.

1.4. Розгляд звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України здійснюється особисто начальником фінансового управління Братської   райдержадміністрації. Здійснюється також першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України  «Мати-героїня».

 

Протягом 2014 року до начальника фінансового управління Братської райдержадміністрації пропозиції, заяви та скарги від цієї категорії громадян не надходили.

1.5. Особливої уваги потребує вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Зверненння від громадян, які потребують соціального захисту у 2014 році до фінансового управління райдержадміністрації також не надходили.

У звітному періоді поточного року розглянуто чотири звернення від громадян, які направлялися до вищестоящих органів, а потім передавалися райдержадміністрацією на розгляд до фінансового управління. Порушені у зверненнях питання щодо фінансування поточного ремонту Іллічівської ЗОШ 1-3 ступеню, про повернення боргу приватному підприємцю за придбаний товар для шкіл району,про зняття 10-відсоткової надбавки до заробітної плати працівникам Михайложуківського ДНЗ, про повернення 20-відсоткової надбавки за престижність праці педагогічним працівникам району. Звернення розглянуто, вирішено позитивно, підготовлено відповідь заявникам та райдержадміністрації.

   

1.6. З метою постійного контролю за організацією  роботи зі зверненнями громадян, фінансовим управлінням Братської райдержадміністрації  вживаються наступні заходи: 

- підсумки роботи із зверненнями громадян розглядалися на виробничій нараді з працівниками фінансового управління 24 січня 2014 року;

- 03 лютого начальник фінансового управління звітувала на апаратній нараді перед головою райдержадміністрації про стан роботи проведеної фінансовим управлінням на протязі 2013 року по розгляду заяв, скарг та звернень громадян.

1.7. Протягом звітного періоду необґрунтованих повторних звернень до фінансового управління райдержадміністрації також не надходило.

1.8. Посадові особи за неналежне виконання обовязків з питань розгляду звернень громадян до дисциплінарної відповідальності не притягувались.

1.9. З метою проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом при фінансовому  управлінні Братської райдержадміністрації :

- функціонує телефонна “гаряча ліній”, дзвінки приймаються в останню п”ятницю місяця на протязі робочого дня з 8.00 до 17.00, за звітний період проведено 8 телефонних “гарячих лінії”, жодного звернення не отримано;

- систематично працює „телефон довіри” за номером 9-14-86, звернень по телефону довіри у звітному періоді до фінансового управління не надходило;

- у районній газеті “Перемога” від 16 січня 2014 року № 3 опублікований графік особистого та виїзного прийомів громадян начальником фінансового управління райдержадміністрації на 2014 рік;

- оформлено стенд по роботі із зверненнями громадян, який знаходиться на видному, доступному для громадян місці, на ньому розміщена вся необхідна інформація з даного питання.

Дані про дотримання графіків особистого та виїзного прийомів громадян начальником фінансового управління Братської райдержадміністрації:            

 

 

Прізвище, ім’я

по батькові керівника

 

Заплановано  особистих прийомів за графіком

 

Фактично проведено

 

Прийнято громадян

 
Заплановано проведення виїзних прийомів у сільських та селищних радах
 
Фактично проведено
 
Прийнято громадян

Мирненко Н.В.

55

55

-

15

15

-

Разом:

55

55

-

15

15

-

На розгляд до Братської райдержадміністрації протягом 12 місяців 2014 року надійшло 126 звернень.

До вищих органів влади від жителів Братського району надійшло 26 звернень.

За 12 місяців 2014 року райдержадміністрацією розглянуто 6 колективних звернень, одне вирішено позитивно, по останнім пяти надано розяснення.

Протягом 2014 року до райдержадміністрації звернулось 1285 осіб (в 2013 - 243). Всі звернення розглянуті головою та заступниками в межах їх повноважень, згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 27.06.2013 № 155-р «Про розподіл обов'язків між головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації».

Необгрунтованих заяв та скарг до райдержадміністрації в 2014 році не надходило, з них 55 % звернень розглянуто позитивно.                                                                                                  

На виконання статті 18 Закону України «Про звернення громадян» в Братській райдержадміністрації створено умови для участі заявників у розгляді звернень та ознайомлення їх з матеріалами перевірок. В холі приміщення адміністрації облаштовано інформаційний стенд щодо звернень громадян та дзвінок для осіб з обмеженими фізичними можливостями для виклику спеціаліста по роботі із зверненнями громадян.

Розгляд звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України розглядаються особисто головою райдержадміністрації. Здійснюється першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати - героїня».

Особлива увага приділяється вирішенню проблем з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту.

Питання, з якими звертаються громадяни, які потребують соціального захисту є різноманітними: врегулювання земельних відносин, виплата пільг, підвіз дітей до місць навчання, надання допомоги в отриманні громадянства, водозабезпечення села та інші. У 2014 році до райдержадміністрації надійшло 1 повторне звернення. З метою проведення широкої роз'яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом, керівництвом райдержадміністрації, відповідно до затвердженого графіка, регулярно проводяться телефоні «гарячі лінії» Протягом звітного періоду головою та заступниками голови райдержадміністрації проведено 36 телефонних «гарячі лінії»), під час проведення яких до райдержадміністрації звернулося 9 громадян, якими піднімалися питання про: надання земельної ділянки, оздоровлення дітей в санаторії, забезпечення дровами, ремонт даху будинку та інші.

Широко застосовуються проведення «гарячих ліній» керівниками управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації.

Крім того, постійно працює «телефон довіри» за номером 9 12 65 (щотижня, з понеділка по п'ятницю, з 8 до 17 години). За «телефоном довіри» надійшло одне звернення щодо розміру призначення соціальної допомоги.

При Братській райдержадміністрації функціонує постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За 12 місяців 2014 року Братською райдержадміністрацією проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації, де розглядалися заяви, які потребують всебічного вивчення та аналізу. Заявникам надається можливість брати участь в засіданні комісії та ознайомитись з матеріалами відповідних перевірок.

За 12 місяців питома вага звернень, розглянутих на особистих та виїзних прийомах, становить 61 % (всього звернень 77). Питання, з якими зверталися громадяни під час особистих прийомів є різноманітними, як то сільського господарства, забезпечення законності та правопорядку, призначення соціальної допомоги, транспортного забезпечення, ремонт дороги та інші.

  Розпорядження №20-р від 30.01.2014р. «Про затвердження Порядку проведення телефонних «гарячих ліній» головою Братської районної державної адміністрації, першим заступником та заступником голови Братської районної державної адміністрації»
Формат: DOC | Добавлен: 03/03/2014 10:10:29
86Kb Скачать скачать
  Розпорядження №21-р від 30.01.2014р. «Про затвердження Порядку організації роботи «телефону довіри» в Братській районній державній адміністрації»
Формат: DOC | Добавлен: 03/03/2014 10:10:57
95Kb Скачать скачать

Графіки особистих, виїзних прийомів громадян, проведення «гарячих ліній» керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації

Аналітичні матеріали по роботі зі зверненнями громадян