Головна Новини Державні закупівлі Звернення громадян Запобігання проявам корупції Доступ до публічної інформації Правова допомога

Звернення громадян

  Інформація про стан розгляду звернень громадян за 9 місяців 2020 року
Формат: DOCX | Добавлен: 07/10/2020 05:50:54
47Kb Скачать скачать
  Інформація про стан розгляду звернень громадян за І півріччя 2020 року
Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 14:24:16
47Kb Скачать скачать
  Інформація про стан розгляду звернень громадян за І квартал 2020 року
Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 14:24:14
46Kb Скачать скачать
  Інформація про стан розгляду звернень громадян за 2019 рік
Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 14:24:12
54Kb Скачать скачать
  Інформація про стан розгляду звернень громадян за 9 місяців 2019 року
Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 14:23:01
52Kb Скачать скачать
  Інформація про стан розгляду звернень громадян за І півріччя 2019 року
Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 14:24:11
49Kb Скачать скачать
  Інформація про стан розгляду звернень громадян за І квартал 2019 року
Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 14:24:09
46Kb Скачать скачать
  Інформація про стан розгляду звернень громадян за 2018 рік
Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 14:23:49
48Kb Скачать скачать
  Інформація про стан розгляду звернень громадян за 9 місяців 2018 року
Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 14:23:39
50Kb Скачать скачать
  Інформація про стан розгляду звернень громадян в Братській райдержадміністрації за 2017 рік
Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 14:23:52
38Kb Скачать скачать
  Інформаційні матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян в Братській районній державній адміністрації Миколаївської області
Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 14:23:08
2116Kb Скачать скачать

 Інформація про стан розгляду звернень громадян в Братській райдержадміністрації за 2016 рік

  Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування району за 2015 рік
Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 14:23:14
30Kb Скачать скачать

Електронне звернення

На розгляд до Братської райдержадміністрації протягом 12 місяців 2014 року надійшло 126 звернень.

До вищих органів влади від жителів Братського району надійшло 26 звернень.

За 12 місяців 2014 року райдержадміністрацією розглянуто 6 колективних звернень, одне вирішено позитивно, по останнім пяти надано розяснення.

Протягом 2014 року до райдержадміністрації звернулось 1285 осіб (в 2013 - 243). Всі звернення розглянуті головою та заступниками в межах їх повноважень, згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 27.06.2013 № 155-р «Про розподіл обов'язків між головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації».

Необгрунтованих заяв та скарг до райдержадміністрації в 2014 році не надходило, з них 55 % звернень розглянуто позитивно.                                                                                                  

На виконання статті 18 Закону України «Про звернення громадян» в Братській райдержадміністрації створено умови для участі заявників у розгляді звернень та ознайомлення їх з матеріалами перевірок. В холі приміщення адміністрації облаштовано інформаційний стенд щодо звернень громадян та дзвінок для осіб з обмеженими фізичними можливостями для виклику спеціаліста по роботі із зверненнями громадян.

Розгляд звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України розглядаються особисто головою райдержадміністрації. Здійснюється першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати - героїня».

Особлива увага приділяється вирішенню проблем з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту.

Питання, з якими звертаються громадяни, які потребують соціального захисту є різноманітними: врегулювання земельних відносин, виплата пільг, підвіз дітей до місць навчання, надання допомоги в отриманні громадянства, водозабезпечення села та інші. У 2014 році до райдержадміністрації надійшло 1 повторне звернення. З метою проведення широкої роз'яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом, керівництвом райдержадміністрації, відповідно до затвердженого графіка, регулярно проводяться телефоні «гарячі лінії» Протягом звітного періоду головою та заступниками голови райдержадміністрації проведено 36 телефонних «гарячі лінії»), під час проведення яких до райдержадміністрації звернулося 9 громадян, якими піднімалися питання про: надання земельної ділянки, оздоровлення дітей в санаторії, забезпечення дровами, ремонт даху будинку та інші.

Широко застосовуються проведення «гарячих ліній» керівниками управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації.

Крім того, постійно працює «телефон довіри» за номером 9 12 65 (щотижня, з понеділка по п'ятницю, з 8 до 17 години). За «телефоном довіри» надійшло одне звернення щодо розміру призначення соціальної допомоги.

При Братській райдержадміністрації функціонує постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За 12 місяців 2014 року Братською райдержадміністрацією проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації, де розглядалися заяви, які потребують всебічного вивчення та аналізу. Заявникам надається можливість брати участь в засіданні комісії та ознайомитись з матеріалами відповідних перевірок.

За 12 місяців питома вага звернень, розглянутих на особистих та виїзних прийомах, становить 61 % (всього звернень 77). Питання, з якими зверталися громадяни під час особистих прийомів є різноманітними, як то сільського господарства, забезпечення законності та правопорядку, призначення соціальної допомоги, транспортного забезпечення, ремонт дороги та інші.

  Розпорядження №20-р від 30.01.2014р. «Про затвердження Порядку проведення телефонних «гарячих ліній» головою Братської районної державної адміністрації, першим заступником та заступником голови Братської районної державної адміністрації»
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 14:23:13
86Kb Скачать скачать
  Розпорядження №21-р від 30.01.2014р. «Про затвердження Порядку організації роботи «телефону довіри» в Братській районній державній адміністрації»
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 14:23:13
95Kb Скачать скачать

Графіки особистих, виїзних прийомів громадян, проведення «гарячих ліній» керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації

Аналітичні матеріали по роботі зі зверненнями громадян