Головна Новини Державні закупівлі Звернення громадян Запобігання проявам корупції Доступ до публічної інформації Правова допомога

Видаткова частина місцевого бюджету

Протягом 2015 року учасниками бюджетного процесу проведена відповідна робота по забезпеченню виконання плану доходів та фінансуванню видатків у запланованих обсягах.

Основними  пріоритетами наразі є вирішення актуальних питань щодо спрямованості бюджету, а саме: забезпечення своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, впровадження заходів щодо економного витрачання енергоресурсів та бюджетних коштів, посилення відповідальності щодо платіжної дисципліни.

Надходження податків і зборів до загального фонду місцевих бюджетів за 2015 рік склали 21525,0 тис.грн., або 105,0 відсотків планових показників.

Усіма бюджетами місцевого самоврядування виконано планові призначення 2015 року. Найбільші показники виконання серед бюджетів сільських рад: Новоолександрівської, Ганнівської та Кривопустоської (у 1,5 р.б.)

В цьому році, у зв’язку зі змінами в Податковому кодексі, більшість сільських рад виконала планові річні показники по доходах, практично не докладаючи максимум зусиль по надходженням до сільських бюджетів. Кошти надходили автоматично та в значно більших обсягах, ніж заплановано і тому спеціалісти сільських рад, які займаються мобілізацією надходжень, лише спостерігали за цим.

Виходячи з цього, по деяким  сільським радам зовсім не проводилась робота по зменшенню недоїмки, а саме по податку на доходи фізичних осіб за результатами річного декларування та по платі за землю з фізичних осіб.

По податку на доходи фізичних осіб за результатами річного декларування недоїмка рахується ще з травня місяця та найбільші суми зоборгованоситі мають Братська селищна рада (13,8 тис.грн.), Григорівська сільська рада (7,1 тис.грн.), Новокостянтинівська сільська рада ( 6,9 тис.грн.), Новоолександрівська сільська рада (6,1 тис.грн.) та Ганнівська сільська рада (4,8 тис.грн.). Як приклад - по Петропавлівській сільській раді заборгованість зовсім відсутня, по Миролюбівській сільській раді 41 грн.

По плата за землю з фізичних осіб також досить багато незвірених сум нарахування та сплати податку. Найбільша заборгованість по Братській селищній раді (58,4 тис.грн.) і це при тому, що землевпорядникам селищної ради неодноразово наголошували на цьому та і для того, щоб зробити звірку з податковою інспекцією не так далеко треба ходити. Також значна сума незвіреної заборгованості по таких сільських радах : Новокостянтинівській – 23,560 тис.грн., Ганнівській – 18,537 тис.грн., Григорівській – 13,142 тис.грн., Кам»янокостуватській – 9,235 тис.грн. та Улянівській – 9,086 тис.грн. По інших сільських радах заборгованість коливається в межах від 1,2 тис.грн. до 6,6 тис.грн.

Як вже раніше було зазначено, всі сільські ради перевиконали заплановані обсяги по доходах та більшість не поспішають уточнюватись. Постає питання : невже немає проблем в громаді, які необхідно вирішувати, а саме питання благоустрою, ремонту доріг, дитячих садків, шкіл та ін.? Як приклад, хочеться відмітити Новомар»ївську сільську раду, яка за рахунок позапланових надходжень  здійснила ремонт покрівлі дитячого садка та провели заміну вікон на енергозберігаючі в ЗОШ та ДНЗ. Також, Братська селищна рада значну суму коштів направила на ремонт соціально важливих об»єктів, а саме установка твердопаливного котла та  капітальний ремонт покрівлі дитсадка «Веселка» (ПКД більше 1,0 млн.грн.), поточний ремонт доріг, вуличне освітлення  та ін.

Ще, при проведенні підготовчої роботи по формуванню бюджету на 2016 рік, до 25 грудня всім сільським та селищній радам необхідно направити до Братського відділення Южноукраїнської ОДПІ рішення про встановлення на 2016 рік місцевих податків та зборів.

З урахуванням фінансового ресурсу, який був напрацьований протягом звітного періоду,  видатки місцевих бюджетів району за 10 місяців 2015 року, виконано в сумі 88575,7 сумі  тис.грн. у тому числі по загальному фонду виконання  склало 83770,6 тис.грн., або на 76,0 відсотків до річних призначень, по спеціальному фонду – 4805,1тис.грн. або 72,0% до річних  призначень. Порівняно з аналогічним періодом минулого року обсяг видатків збільшився по загальному фонду на 11,2 млн.грн. або  15,0 відсотків., спеціального на 0,9млн.грн. -23  відсотки

На рівні місцевих бюджетів робота органів виконавчої влади зосереджена на забезпеченні безперебійного функціонування бюджетних установ, наданні вчасних послуг населенню району, своєчасному фінансуванню і виплаті заробітної плати та інших соціально важливих видатків, виконання регіональних програм соціально-економічного розвитку. Видатки зведеного бюджету району виконано на 76% від річних призначень, найнижчий відсоток виконання видатків у Петропавлівській - 73%, Кривопустоській - 76%, Улянівській -77%, Шевченківській -78%, Григорівській - 79%, Ганнівській - 80%.

Порівняно з відповідним періодом 2014 року збільшено видатки загального фонду по галузі: «Освіта» – на 11 відсотків (3,1 млн.грн.), «Охорону здоров’я» – на 6 відсотків (0,5 млн.грн.), «Соціальний захист» - на 1 відсоток (0,2 млн..грн.), ЖКГ на - 99 відсотків (0,8млн.грн.), «Культуру і мистецтво» - на 11 відсотків  (0,2 млн.грн.), «Органи місцевого самоврядування» - на 27 відс.(0,8 млн.грн.).

Наявні ресурси спрямовувались, насамперед, на фінансування захищених статей видатків, що складає 95% коштів загального фонду бюджету району (79483,8тис. грн.). Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальнобюджетних видатках складає 43 % (35895,2 тис. грн., в середньому за місяць – 3589,5 тис. грн.), порівняно з аналогічним періодом минулого року це більше на 2,2 млн.грн., або на 6 відсотків;оплати  медикаментів – 0,3 % ( 220,1 тис. грн.), оплати продуктів харчування – 2,2 % (1820,8 тис.грн.), енергоносіїв – 5,4% (4531,0 тис.грн.), поточних трансфертів органам державного управління інших рівнів – 10,7 % (8998,0 тис.грн.), поточним трансфертам населенню – 30,2% (25342,1 тис.грн.).

За рахунок направлення вільних залишків коштів видатки загального фонду збільшено на 2314,4тис.грн. з них на зарплату з нарахуваннями на 291,2тис.грн.,або 12,6% від суми направлених коштів, на енергоносії - 7,1тис.грн., або 0,3%, на медикаменти -20,0тис.грн., або 0,9%, на капітальні видатки -74,5тис.грн., або 3,2%, інші видатки -1921,3тис.грн., або 83,0%.

За рахунок перевиконання дохідної частини бюджету видатки загального фонду збільшено на 3258,6тис.грн. з них на зарплату з нарахуваннями на 574,4тис.грн.,або 17,6% від суми направлених коштів, на енергоносії- 13,5тис.грн., або 0,4%, на харчування - 103,0 тис.грн., або 3,2%, на капітальні видатки -77,1тис.грн., або 2,4%, інші видатки -2490,7тис.грн., або 76,4%.

Проводилася робота по збільшенню власних надходжень бюджетних установ у частині плати за  послуги (оренда майна, господарська діяльність, тощо) та спрямування їх у першу чергу на видатки, які не забезпечені асигнуваннями загального фонду відповідного бюджету. За 10міс. 2015р із загальної суми використаних власних надходжень бюджетних установ - 2481,1 тис.грн. направлено на зарплату з нарахуваннями – 141,5тис.грн., медикаменти – 55,0тис.грн., харчування  - 1109,7 тис.грн., енергоносії – 112,9 тис.грн.,або 57 %.

          

Проводився аналіз забезпеченості асигнуваннями фонду оплати праці з нарахуваннями, виходячи з вимог чинного законодавства, та заходи, прийняті головними розпорядниками бюджетних коштів по оптимізації мережі підвідомчих бюджетних установ. Вище середньорайонного показника /79%/ використано на оплату праці Ганнівською та Кам»янокостуватською сільрадами по 80%, Григорівською, Іллічівською, Миролюбівською, Сергіївською, Шевченківською по 82%, Новоолександрівською та Братською селищною по 83%, Новокостянтинівською-84%, Новомар»ївською  -89%.                

За січень - жовтень 2015 року на оплату спожитих бюджетними установами енергоносіїв по загальному фонду місцевих бюджетів району спрямовано 4,5 млн. грн. За рахунок жорсткого режиму економії протягом 10міс. 2015 року споживання електроенергії скорочено на 10,1%, природного газу на 5,1% порівняно з 2014 роком. Більше середньорайонного показника спожито енергоносіїв /57%/ Іллічівською та Миколаївською сільрадами по 62%, Ганнівською -64%, Новомар’ївською -67%, Братською селищною та Кам»янокостуватською по-71%, Миролюбівською та Григорівською по-73%, Кривопустоською -75%, Новоолександрівською -88%. З огляду на вищезазначене забезпечення стабільних розрахунків місцевих бюджетів за енергоносії та комунальні послуги вимагає додаткового аналізу ситуації та відповідних коригувань передбачених бюджетних витрат. 


План зведеного бюджету району по доходах за січень - квітень 2015 року виконано на 126,3 %, при затвердженому плані 4567,0 тис.грн. надійшло 5769,2 тис.грн. Перевиконання в цілому склало – 1202,2 тис.грн.

Планові показники по доходах виконано всіма сільськими радами більш ніж на 100,0 відсотків.

По Братській селищній раді виконання становить 171,0 % (+ 392,7 тис.грн.)

Районний бюджет виконано на 98,9 % ( - 33,4 тис.грн.), у контингенті 56,0 тис.грн. податку на доходи фізичних осіб. Протягом місяця посилена робота щодо мобілізації податку на доходи фізичних осіб за результатами річного декларування а також спільно з ОДПІ проведена робота щодо надходження ПДФО в сумі 330,0 тис.грн. Низький відсоток стягнення податку спостерігається по Миколаївській (67,0 %), Новокостянтинівській (38,7 %) та Сергіївської сільської ради (60,8%).

По основним податкам і зборам (плата за землю, єдиний податок) планові показники виконано більш ніж на 100 відсотків.


Про використання бюджетних коштів

Фінансове управління повідомляє, що у 1 кварталі 2015 року органами місцевого самоврядування району використано кошти бюджету розвитку:

по Братській селищній раді на

- придбання спортивного інвентаря, 2 електроплит, 10 кухонних мийок для дитячого садка „Веселка” на загальну суму 100845 грн.;
- виготовлення проектно – кошторисної документації на капітальний ремонт Кам’януватського ДНЗ на суму 49504,43 грн.;
- виділення коштів на придбання запасних частин для капітального ремонту трактора КП „Братський водоканал” у сумі 18350 грн.


по Петропавлівській сільській раді на

- придбання 3 водяних насосів на загальну суму 16980 грн.


по Сергіївській сільській раді на

- придбання генератора для безперебійної подачі електроенергії для дитячого садка "Буратіно” на суму 6590 грн.;
- ремонт вулиці Армійської у селі Михайлівка на суму 7434 грн.;
- придбання газонокосарки на суму 8930 грн.


по Шевченківській сільській раді на

- придбання тенісного столу та більярду для сільського клубу на суму 19670 грн.


 Про підсумки виконання видаткової частини місцевих

бюджетів Братського району за

10 місяців  2014 року

 

З урахуванням фінансового ресурсу, який був напрацьований протягом звітного періоду, виконання видаткової частини зведеного бюджету за січень - вересень 2014 року становить 68569,6 тис.грн.,  із них: по загальному фонду – 65885,3 тис.грн., спеціальному фонду – 2684,8 тис.грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року обсяг видатків  по загальному фонду залишився практично незмінним.

Наявні ресурси спрямовувались, насамперед, на фінансування захищених статей видатків, що складає 94% коштів загального фонду бюджету району (61644,1 тис. грн.).

Забезпечена в повному обсязі виплата заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ згідно з термінами, визначеними колективними договорами, у сумі 30527,8 тис.грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року це менше на 943,9 тис.грн. або на 3,0 відсотка. Вище середньорайонного показника /75%/ використано кошти на зарплату  рай лікарнею - 76%, РЦСССДМ – 83%, відділом освіти,молоді та спорту - 77%, відділом культури – 76%, територіальним центром - 76%, Костуватською сільрадою - 79%, Новокостянтинівською - 78%, Шевченківською - 77%. У межах затверджених обсягів проведено видатки на придбання продуктів харчування в сумі 1443,8 тис.грн., медикаментів-214,8тис.грн. На розрахунки за спожиті бюджетними установами енергоносії в звітному періоді спрямовано 2589,3 тис.грн., що дало змогу розрахуватись у повному обсязі з підприємствами-постачальниками послуг та забезпечити безперебійне функціонування бюджетних установ і надання вчасних послуг населенню району. При цьому, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки на енергоносії зменшено на 866,7 тис. грн. або на 25 відсотків. Більше середньорайонного показника /64 відсотки від річних призначень/ споживання енергоносіїв у райраді по електроенергії – 73%, ЦСССДМ - 65%, терцентрі - 65%, селищній раді – 72%, Шевченківській сільраді - 73%, Новокостянтинівській - 73%, Новомар’ївській - 80%, Новоолександрівській - 68%. По Ганнівській сільраді придбано вугілля на 100%, Улянівській – 87%, Кривопустоській -76%, Миколаївській – 81%, Петропавлівській – 79%, Кам’яноколстуватській – 62%, селищній раді – 85%, ЦПМСД – 83%, відділу освіти – 14%. Зростання цін на природний газ та забезпечення стабільних розрахунків місцевих бюджетів за енергоносії та комунальні послуги вимагає додаткового аналізу ситуації та відповідних коригувань передбачених бюджетом витрат.

Фактична вартість одного дня харчування учнів 1-4 класів за 9 місяців 2014 року склала – 6,59грн.; в дошкільних навчальних закладах аналогічно 15,13 грн. Менше середньорайонного показника вартість діто-дня харчування в ДНЗ Кривопустоської сільради – 9,94 грн., Петропавлівської сільради – 11,5 грн., Шевченківської – 12,01 грн., Миколаївської – 13,1грн. Фактична вартість одного ліжко-дня по харчуванню в райлікарні за 9 місяців ц.р. склала -  9,57 грн., по медикаментах  - 9,54 грн.

З метою покращення рівня фінансування видатків на медикаменти і продукти харчування, керівниками бюджетних установ на ці цілі направлялись кошти власних надходжень. За 9міс. 2014р із загальної суми використаних власних надходжень бюджетних установ - 1561,1 тис.грн. на зарплату з нарахуваннями направлено - 142,4 тис.грн., медикаменти - 28,3 тис.грн., харчування - 890,3 тис.грн., енергоносії - 96,6 тис.грн.,  або 74 %.

Станом на 01.10.2014р не повністю поновлена кредиторська заборгованість 2013р відділом освіти, молоді та спорту, відділом культури,  Братською селищною радою, Григорівською, Кривопустоською,  Миколаївською, Новокостянтинівською, Петропавлівською сільрадами.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2014р №65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету», розпорядження КМУ від 01.03.2014р №156-р «Про заходи щодо збалансування місцевих бюджетів у 2014році в процесі їх виконання» головними розпорядниками коштів районного бюджету, селищним та сільськими головами  були розроблені та затверджені заходи щодо дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів не менш, як 1 відсоток від загального фонду бюджету, які в подальшому за наявності перерозподілу в сканованому вигляді повинні бути направлені до департаменту фінансів облдержадміністрації. За підсумками 9 місяців за рахунок заходів з економного використання енергоносіїв (оренди приміщень, опалення в нічний час, скорочення терміну опалення) зекономлено установами освіти – 18,1тис.грн., охорони здоров’я – 30,4тис.грн., культури – 8,3тис.грн., іншими установами – 3,0тис.грн. За рахунок заміни енергоощадних ламп установами охорони здоров’я зекономлено - 1,5тис.грн. Від скорочення штатної чисельності по освіті зекономлено 2,4тис.грн., іншими установами – 16,4тис.грн., від переведення штатних одиниць на 0,75ставки по освіті – 5,1тис.грн., інших установах – 3,9тис.грн., скорочення видатків за рахунок вакантних посад по освіті 122,4тис.грн., охороні здоров’я – 11,6тис.грн., соцзахисту - 4,5тис.грн., культурі – 18,9тис.грн., інших установах 14,0тис.грн., лікарняних листів по освіті 111,2тис.грн., охороні здоров’я – 46,2тис.грн., соцзахисту - 6,3тис.грн., культурі – 1,8тис.грн., фізкультурі – 0,2тис.грн., інших установах - 10,3тис.грн., відпустки за власним бажанням по освіті 20,9 тис.грн., охороні здоров’я – 28,6тис.грн., культурі – 3,7тис.грн., соцзахисту – 1,6тис.грн., іншими установами – 5,0 тис.грн., соціальної надбавки сімейним лікарям та переведення в зміну поліклініки на 0,75ст. - 34,407тис.грн., зведення груп у ДНЗ - 3,3тис.грн., взаємозаміни працівників в охороні здоров’я - 2,5тис.грн., скорочення доплат за сумісництво в охороні здоров’я - 4,6тис.грн., скорочення надбавок за інтенсивність та напруженість в роботі в охороні здоров’я - 2,0тис.грн. Від скорочення непершочергових видатків (предмети постачання, оплата послуг, відрядження) зекономлено по освіті – 12,3тис.грн., культурі – 2,7тис.грн., соцзахисту - 0,768 тис.грн., інших установах - 20,7тис.грн., від обмеження здійснення витрат на оплату послуг мобільного зв`язку установами охорони здоров’я зекономлено – 1,9тис.грн. Від не проведення поточних ремонтів зекономлено в культурі - 11,6тис.грн. Всього проведено заходів на суму - 595,5 тис.грн. Найменші відсотки виконання заходів по Миколаївській сільраді - 35%, відділу освіти, молоді та спорту – 62%.

Проведеними перевірками правильності складання кошторисів доходів та видатків установ, що фінансуються з місцевого бюджету по органах самоврядування встановлено завищення асигнувань в сумі 1,841тис.грн. через неврахування коефіцієнту підвищення електроенергії на 2014р. по Новокостянтинівській сільраді; по освіті в сумі - 8,607тис.грн. з них по Петропавлівській сільській раді  по теплопостачанню ДНЗ - 4,870тис.грн., електроенергії ДНЗ – 2,337тис.грн. та по Іллічівській сільській раді по електроенергії ДНЗ – 1,4тис.грн. через неврахування фактичного виконання 2013р. та коефіцієнтів підвищення на 2014 рік; по  культурі в сумі – 3,125 тис.грн. по Кривопустоській сільраді - при плануванні заробітної плати з нарахуваннями сільського клубу не враховано вимоги наказу Міністерства культури і туризму України від 18 жовтня 2005 року №745 про встановлення посадового окладу керівників стаціонарних клубних закладів з обсягом роботи нижче показників ІV групи. 

Видатки місцевих бюджетів району за 4 місяці 2014 року, при затверджених з урахуванням внесених змін місцевими радами обсягах, у сумі 37675,1 тис.грн., виконано в сумі 29612,9 тис.грн. у тому числі по загальному фонду виконання склало 29125,4 тис.грн., або на 44 відсотки, по спеціальному фонду – 487,5 тис.грн. або 7,8 відсотки до планових  призначень  на рік.

По призначеннях 4 місяці 2014 року виконання по загальному фонду склало – 94 %, з них по органам місцевого самоврядування –  87 %, освіті – 97 %, охороні здоров¢я – 99 %, соціальному захисту – 91 %, ЖКГ – 73 %, культурі – 92 %, фізичній культурі – 97 %, видатках не віднесених до основних груп - 99%.

Обсяг виконання видаткової частини загального фонду зведеного місцевого бюджету  району станом на 01.05.14 року складає 29125,4 тис. грн. Наявні ресурси спрямовувались, насамперед, на фінансування захищених статей видатків, що складає 95% коштів загального фонду бюджету району (27659,4 тис. грн.). Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальнобюджетних видатках складає  44 % (12822,5 тис. грн., в середньому за місяць – 3205,6 тис. грн.) з них по органах самоврядування -88%, освіті – 75 %, охороні здоров’я – 57 %, соцзахисту – 92 %, з урахуванням трансфертів-6%, ЖКГ- 20 %, культурі – 87%, фізичній культурі - 90%; оплати  медикаментів – 0,2 % ( 54,6 тис. грн.), оплати продуктів харчування – 2,1 % (617,5 тис.грн.), енергоносіїв – 7,4% (2165,2 тис.грн.), поточних трансфертів органам державного управління інших рівнів – 6,5 % (1889,0 тис.грн.), поточним трансфертам населенню – 34,7% (10110,6 тис.грн.).

Недовиконання видаткової частини ЗФ бюджету за 4міс. 2014р склало – 1724,7 тис.грн., з них по державному управлінню - 179,9 тис.грн., освіті - 367,5 тис.грн., охороні здоров’я- 34,0 тис.грн., соцзахисту - 964,0тис.грн., ЖКГ- 87,5 тис.грн., культурі – 72,7 тис.грн., фізкультурі- 3,9тис.грн., транспорту - 3,3тис.грн., інших видатках - 4,9тис.грн., економія по зарплаті з нарахуваннями склала - 190,0 тис.грн., предметах постачання і матеріалах -398,1 тис.грн., відрядженнях - 22,4 тис.грн., енергоносіях - 138,8 тис.грн., поточних трансфертах- 928,2 тис.грн. Дотація вирівнювання райбюджетом та сільрадами отримана повністю, субвенція на проведення видатків місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів недоотримана в сумі-3,4тис.грн. Видатки районного бюджету виконані на 96%, селищного на 93 %, сільських від 67% до 99%.

Станом на 01.01.2014р УДК повернено на рахунки місцевих бюджетів непроплочені кошти в сумі 1193,3тис.грн. по загальному фонду та 1345,4тис.грн. по спецфонду, по яким маємо кредиторську заборгованість, яка буде погашатися у 2014році. На 01.04.2014р очікувана кредиторська заборгованість по ЗФ складає 1465,9 тис.грн., по  спецфонду 1023,0тис. грн. у зв’язку з непроплатою казначейства.

За 4міс. 2014р забезпечена  проплата заробітної плати з нарахуваннями,  енергоносіїв та інших поточних видатків. Проводився аналіз забезпеченості асигнуваннями фонду оплати праці з нарахуваннями, виходячи з вимог чинного законодавства, та будуть проводитися заходи, прийняті  головними розпорядниками бюджетних коштів по оптимізації мережі підвідомчих бюджетних установ. Видатки, пов’язані із стимулюванням працівників будь-якої бюджетної установи, одержувача бюджетних коштів, будуть плануватися у 2014 році за умови забезпечення у повному обсязі коштами обов’язкових виплат із заробітної плати працівникам, інших соціальних виплат,  видатків на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії, інших поточних видатків, без яких неможливе функціонування і виконання основних функцій вказаних установ, закладів. Не приймаються необґрунтовані рішення щодо збільшення чисельності працівників бюджетних установ і одержувачів бюджетних коштів. Чисельність працівників бюджетних установ та здійснення фактичних видатків на заробітну плату, включаючи видатки на премії, інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу  утримуються в межах фонду оплати праці, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах або планах використання бюджетних коштів.

Забезпечено планування видатків на придбання медикаментів і продуктів харчування для бюджетних установ, що фінансуються з місцевих бюджетів, не допускаючи зменшення обсягу видатків, порівняно з 2013 роком. На ці цілі залучались всі можливі джерела місцевих бюджетів та кошти власних надходжень. Із загальної суми використаних власних надходжень в сумі 404,7 тис.грн. на харчування направлено 301,7 тис.грн. Для покращення якості і калорійності харчування  центральною районною лікарнею залучено 4,0 тис.грн.  від  плати  за послуги та 15,5 тис.грн. благодійних коштів, дитячими садками району залучено 13,3 тис.грн. благодійної допомоги та 93,3тис.грн. від платних послуг на харчування дітей в ДНЗ, школами -170,5 тис.грн. благодійної допомоги, територіальним центром - 5,1 тис.грн. коштів за дорученнями.                    

Обмежено витрати місцевих бюджетів на святкові заходи, послуги мобільного зв’язку, відрядження, придбання меблів та комп’ютерної техніки.

Встановлено контроль за дотриманням бюджетними установами та закладами режиму економії споживання енергоносіїв. Взято під постійний контроль питання своєчасної оплати їх вартості, не допускаючи простроченої заборгованості. Бюджетними установами розроблено плани економії енергоносіїв, за рахунок запровадження жорсткого режиму економії.

Забезпечено контроль за повнотою власних надходжень та спрямування їх бюджетними установами в першу чергу на видатки, які не забезпечені асигнуваннями загального фонду відповідного бюджету. За 4міс. 2014р із загальної суми використаних власних надходжень бюджетних установ -404,7 тис.грн. на зарплату з нарахуваннями направлено 5,4 тис.грн., медикаменти- 7,7 тис.грн., харчування -301,7 тис.грн., енергоносії-33,8 тис.грн.,  або 86 %.

Завдяки прийнятим мірам, установи району за звітний період повністю забезпечені  коштами на захищені статті видатків.

Видатки місцевих бюджетів району за 3 місяці 2014 року, при затверджених з урахуванням внесених змін місцевими радами обсягах, у сумі 100783,9 тис.грн., виконано в сумі 22061,2 тис.грн. у тому числі по загальному фонду  виконання  склало 21750,1 тис.грн., або на 22,8 відсотків, по спеціальному фонду – 311,1 тис.грн. або 5,6 відсотки до планових  призначень  на рік.

По призначеннях 3 міс. 2014р. виконання по загальному фонду склало – 94 %, з них по органам місцевого самоврядування –  83 %, освіті – 95 %, охороні здоров¢я – 95 %, соціальному захисту – 93 %, ЖКГ – 74 %, культурі – 87 %, фізичній культурі – 96 %, видатках не віднесених до основних груп - 99%.

Обсяг виконання  видаткової частини загального фонду зведеного місцевого бюджету  району станом на 01.04.14 року складає 21750,1 тис. грн. Наявні ресурси спрямовувались, насамперед, на фінансування захищених статей видатків, що складає 96% коштів загального фонду бюджету району (20883,4 тис. грн.). Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальнобюджетних видатках складає  44 % (9497,9 тис. грн., в середньому за місяць – 3166,0 тис. грн.) з них по органах самоврядування -86%,  освіті – 75 %, охороні здоров"я – 58 %, соцзахисту – 92 %, з урахуванням трансфертів-6%, ЖКГ- 19 %, культурі – 85%, фізичній культурі - 90%; оплати  медикаментів – 0,1 % ( 33,5 тис. грн.), оплати продуктів харчування – 1,9 % (416,9 тис.грн.), енергоносіїв – 8,9% (1943,1 тис.грн.), поточних трансфертів органам державного управління інших рівнів – 6,5 % ( 1410,9 тис.грн.), поточним трансфертам населенню – 34,8% (7581,1 тис.грн.).

Недовиконання видаткової частини бюджету за 3міс. 2014р склало – 1494,7 тис.грн., з них по державному управлінню-169,8 тис.грн., освіті- 429,6 тис.грн., охороні здоров’я - 134,5 тис.грн., соцзахисту- 573,5тис.грн., ЖКГ- 63,4 тис.грн., культурі – 101,5 тис.грн., фізкультурі- 3,3тис.грн., транспорту - 2,2тис.грн., інших видатках-51,2тис.грн., економія по зарплаті з нарахуваннями склала - 189,2 тис.грн., предметах постачання і матеріалах - 459,0 тис.грн., відрядженнях - 26,7 тис.грн., енергоносіях - 299,8 тис.грн., поточних трансфертах - 512,4 тис.грн. Дотація вирівнювання недоотримана райбюджетом в сумі – 1069,0 тис.грн., сільрадами-повністю, субвенція на проведення видатків місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів отримана повністю. Видатки районного бюджету виконані на 95%, селищного на 88 %, сільських від 68% до 97%.

Станом на 01.01.2014р  УДК повернено на рахунки місцевих бюджетів непроплочені кошти в сумі 1193,3тис.грн. по загальному фонду та 1345,4тис.грн. по спецфонду, по яким маємо кредиторську заборгованість, яка на даний момент перереєстровується та буде погашатися у 2014році. На 01.04.2014р очікувана кредиторська заборгованість по ЗФ складає 1249,4 тис.грн. з них 206,6 тис.грн. - пільги та субсидії, 1042,8 тис.грн. - заборгованість бюджетних установ по незахищеним КЕКВ. По загальному фонду бюджетних установ станом на 01.04.14р дебіторська заборгованість не очікується. По видатках спецфонду станом на 01.04.2014р.кредиторська заборгованість очікується в сумі 1362,9тис. грн. у зв’язку з непроплатою казначейства.

За 3 міс. 2014р забезпечена проплата заробітної плати з нарахуваннями,  енергоносіїв та інших поточних видатків. Проводився аналіз забезпеченості асигнуваннями фонду оплати праці з нарахуваннями, виходячи з вимог чинного законодавства, та будуть проводитися заходи, прийняті  головними розпорядниками бюджетних коштів по оптимізації мережі підвідомчих бюджетних установ. Видатки, пов’язані із стимулюванням працівників будь-якої бюджетної установи, одержувача бюджетних коштів, будуть плануватися у 2014 році за умови забезпечення у повному обсязі коштами обов’язкових виплат із заробітної плати працівникам, інших соціальних виплат, видатків на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії, інших поточних видатків, без яких неможливе функціонування і виконання основних функцій вказаних установ, закладів. Не приймаються необґрунтовані рішення щодо збільшення чисельності працівників бюджетних установ і одержувачів бюджетних коштів. Чисельність працівників бюджетних установ та здійснення фактичних видатків на заробітну плату, включаючи видатки на премії, інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу  утримуються в межах фонду оплати праці, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах або планах використання бюджетних коштів.

Забезпечено планування видатків на придбання медикаментів і продуктів харчування для бюджетних установ, що фінансуються з місцевих бюджетів, не допускаючи зменшення обсягу видатків, порівняно з 2013 роком. На ці цілі залучались всі можливі джерела місцевих бюджетів та кошти власних надходжень. Із загальної суми використаних власних надходжень в сумі 271,1 тис.грн. на харчування направлено 208,1 тис.грн. Для покращення якості і калорійності харчування  центральною районною лікарнею залучено 3,1 тис.грн. від  плати  за  послуги та 7,3 тис.грн. благодійних коштів,  дитячими садками району залучено 9,3 тис.грн. благодійної допомоги та 68,4 тис.грн. від платних послуг на харчування дітей в ДНЗ, школами -116,2 тис.грн. благодійної допомоги, територіальним центром -3,8 тис.грн. коштів за дорученнями.                     

Обмежено витрати місцевих бюджетів на святкові заходи, послуги мобільного зв’язку, відрядження, придбання меблів та комп’ютерної техніки.

Встановлено контроль за дотриманням бюджетними установами та закладами режиму економії споживання енергоносіїв. Взято під постійний контроль питання своєчасної оплати їх вартості, не допускаючи простроченої заборгованості. Бюджетними установами розроблено плани економії енергоносіїв, за рахунок запровадження жорсткого режиму економії.

Забезпечено контроль за повнотою власних надходжень та спрямування їх бюджетними установами в першу чергу на видатки, які не забезпечені асигнуваннями загального фонду відповідного бюджету. За 3міс. 2014р із загальної суми використаних власних надходжень бюджетних установ -271,1 тис.грн. на зарплату з нарахуваннями направлено 4,6 тис.грн., медикаменти - 6,0 тис.грн., харчування - 208,1 тис.грн., енергоносії - 26,4 тис.грн.,  або 90 %.                     

Завдяки прийнятим мірам, установи району за звітний період повністю забезпечені  коштами на захищені статті видатків.

Видатки місцевих бюджетів району за 2013р, при затверджених з урахуванням внесених змін місцевими радами обсягах, у сумі 95143,4тис.грн., виконано в сумі 90842,0тис.грн. у тому числі по загальному фонду  виконання  склало 85043,6 тис.грн., або на 99 відсотків, по спеціальному фонду – 5798,4 тис.грн. або 65 відсотків до планових  призначень  на рік.

По призначенням 2013р виконання по загальному фонду склало - 99 %, з них по органам місцевого самоврядування –  96 %, освіті – 98 %, охороні здоров¢я – 99 %, соціальному захисту – 99%, ЖКГ – 83 %, культурі – 98 %, фізичній культурі – 99 %, землеустрою -80%, транспорту – 99 %,  видаткам не віднесеним до основних груп - 99%.

Обсяг виконання видаткової частини загального фонду зведеного місцевого бюджету  району станом на 01.01.14 року складає 85043,6тис. грн. Наявні ресурси спрямовувались, насамперед, на фінансування захищених статей видатків, що складає 97% коштів загального фонду бюджету району (82437,2 тис. грн.). Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальнобюджетних видатках складає  50,0% (42033,6 тис. грн., в середньому за місяць – 3502,8 тис. грн.) з них по органах самоврядування -84%,  освіті - 78%, охороні здоров"я - 80%, соцзахисту - 80%, з урахуванням трансфертів-7%, ЖКГ- 28%, культурі - 87%, фізичній культурі - 84%; оплати  медикаментів – 0,4 % ( 367,2 тис. грн.), оплати продуктів харчування – 2,2 % (1842,7 тис.грн.), енергоносіїв – 6,3% (5389,9 тис.грн.), поточних трансфертів органам державного управління інших рівнів – 6,5%(5497,4 тис.грн.),поточним трансфертам населенню – 32,1%(27306,5 тис.грн.).

Недовиконання видаткової частини бюджету за 2013р склало- 1181,7тис.грн., з них по державному управлінню-134,7тис.грн., освіті- 509,9тис.грн., охороні здоров"я- 129,1тис.грн., соцзахисту- 127,7тис.грн., ЖКГ- 144,1тис.грн., культурі – 51,1тис.грн., фізкультурі- 4,7тис.грн.,  транспорту- 0,1тис.грн., інших видатках-8,5тис.грн., економія по зарплаті з нарахуваннями склала- 1,1тис.грн., предметам постачання і матеріалам-970,1тис.грн., відрядженням- 73,7тис.грн., енергоносіям- 9,9тис.грн., поточним трансфертам- 117,9тис.грн. Дотація вирівнювання отримана отримана повністю, субвенція на проведення видатків місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів отримана повністю. Видатки районного бюджету виконані на 99%, селищного на 97%, сільських від 86 до  99%.

Cтаном на 01.01.2013р УДК повернено на рахунки місцевих бюджетів непроплочені кошти в сумі 929,0тис.грн. по загальному фонду та 991,3тис.грн. по спецфонду, по яким мали кредиторську заборгованість, яка погашена. На 01.01.2014р кредиторська заборгованість по ЗФ складає 1193,3тис.грн. з них 185,9тис.грн.- пільги та субсидії, 1007,4тис.грн.-заборгованість бюджетних установ по незахищеним КЕКВ. По загальному фонду бюджетних установ станом на 01.01.14р дебіторська заборгованість відсутня. По видатках спецфонду станом на 01.01.2014р.кредиторська заборгованість склала в сумі 1345,4тис. грн. у зв’язку з непроплатою казначейства.

Видатки місцевих бюджетів району за 2013р, при затверджених з урахуванням внесених змін місцевими радами обсягах, у сумі 95143,4тис.грн., виконано в сумі 90842,0тис.грн. у тому числі по загальному фонду  виконання  склало 85043,6 тис.грн., або на 99 відсотків, по спеціальному фонду – 5798,4 тис.грн. або 65 відсотків до планових  призначень  на рік.

По призначенням 2013р виконання по загальному фонду склало - 99 %, з них по органам місцевого самоврядування –  96 %, освіті – 98 %, охороні здоров¢я – 99 %, соціальному захисту – 99%, ЖКГ – 83 %, культурі – 98 %, фізичній культурі – 99 %, землеустрою -80%, транспорту – 99 %,  видаткам не віднесеним до основних груп - 99%.

Обсяг виконання видаткової частини загального фонду зведеного місцевого бюджету  району станом на 01.01.14 року складає 85043,6тис. грн. Наявні ресурси спрямовувались, насамперед, на фінансування захищених статей видатків, що складає 97% коштів загального фонду бюджету району (82437,2 тис. грн.). Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальнобюджетних видатках складає  50,0% (42033,6 тис. грн., в середньому за місяць – 3502,8 тис. грн.) з них по органах самоврядування -84%,  освіті - 78%, охороні здоров"я - 80%, соцзахисту - 80%, з урахуванням трансфертів-7%, ЖКГ- 28%, культурі - 87%, фізичній культурі - 84%; оплати  медикаментів – 0,4 % ( 367,2 тис. грн.), оплати продуктів харчування – 2,2 % (1842,7 тис.грн.), енергоносіїв – 6,3% (5389,9 тис.грн.), поточних трансфертів органам державного управління інших рівнів – 6,5%(5497,4 тис.грн.),поточним трансфертам населенню – 32,1%(27306,5 тис.грн.).

             Недовиконання видаткової частини бюджету за 2013р склало- 1181,7тис.грн., з них по державному управлінню-134,7тис.грн., освіті- 509,9тис.грн., охороні здоров"я- 129,1тис.грн., соцзахисту- 127,7тис.грн., ЖКГ- 144,1тис.грн., культурі – 51,1тис.грн., фізкультурі- 4,7тис.грн.,  транспорту- 0,1тис.грн., інших видатках-8,5тис.грн., економія по зарплаті з нарахуваннями склала- 1,1тис.грн., предметам постачання і матеріалам-970,1тис.грн., відрядженням- 73,7тис.грн., енергоносіям- 9,9тис.грн., поточним трансфертам- 117,9тис.грн. Дотація вирівнювання отримана отримана повністю, субвенція на проведення видатків місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів отримана повністю. Видатки районного бюджету виконані на 99%, селищного на 97%, сільських від 86 до  99%.

           Станом на 01.01.2013р  УДК повернено на рахунки місцевих бюджетів непроплочені кошти в сумі 929,0тис.грн. по загальному фонду та 991,3тис.грн. по спецфонду, по яким мали кредиторську заборгованість, яка погашена. На 01.01.2014р кредиторська заборгованість по ЗФ складає 1193,3тис.грн. з них 185,9тис.грн.- пільги та субсидії, 1007,4тис.грн.-заборгованість бюджетних установ по незахищеним КЕКВ. По загальному фонду бюджетних установ станом на 01.01.14р дебіторська заборгованість відсутня. По видатках спецфонду станом на 01.01.2014р.кредиторська заборгованість склала в сумі 1345,4тис. грн. у зв’язку з непроплатою казначейства.

 

Фактичні дані

по використанню бюджетних коштів на надання населенню пільг ветеранам війни

для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового (рідкого) палива та інші станом на 01.01.2014 року

БРАТСЬКИЙ Р-Н

№ п/п

Назва

Кількість сімей, які користуються пільгами

Загальна сума нарахованих пільг з урахуванням заборгованості, тис.грн.

Профінансовано тис.грн.

Заборгованість тис.грн. станом на 01.01.2014

 Року

1

2

3

4

5

6

1.

Теплопостачання

 

 

 

 

2.

Водопостачання та водовідведення

212

99,688

90,836

8,852

3.

Електроенергія

853

146,122

144,694

1,428

4.

Природний газ

411

994,841

853,724

141,117

5.

Скраплений газ

143

43,027

42,835

0,192

6.

Вугілля

160

448,641

417,964

30,677

7.

Абонплата

452

41,013

41,013

-

8.

Установка телефону

 

 

 

 

9.

Інші комунальні послуги (квартплата, вивіз сміття)

 

 

 

 

10.

Бензин

 

 

 

 

 

РАЗОМ:

х

1773,332

1591,066

182,266

               

Відомості про виконання бюджету району за 9 місяців 2013 року

У складі видатків загального фонду субвенції районному бюджету на фінансування програм соціального захисту за рахунок коштів Державного бюджету склали 19980,5 тис.грн., цільова субвенція на виконання делегованих обласною радою повноважень на поховання учасників бойових дій, медичне обслуговування громадян, постраждалих від Чорнобильської катастрофи, допомогу по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного захворювання та окремі заходи щодо соціального захисту інвалідів – 655,4 тис.грн.

Асигнування на утримання установ соцкультури в звітному періоді освоєні на 75 % при затвердженому місцевими радами на 2013 рік 73646,9 тис.грн. виконано 55384,8 тис.грн. На утримання установ освіти виділено 24092,7 тис.грн. при плані 32927,2 тис.грн. або 73 %; установ охорони здоров'я 7810,4 тис.грн. при плані 10245,0 тис.грн., або 76 %; закладів культури 2103,5 тис.грн. при плані 2985,5 тис.грн., або 70 %; установ фізичної культури і спорту – 250,7 тис.грн. при плані 319,1 тис.грн. або 78 %, соціального захисту – 21127,5 тис.грн. при плані 27170,1 тис.грн. або 77 %.

В структурі видатків за кодами економічної класифікації видатки на виплату заробітної плати та нарахування на неї складають 50,3 %, на соціальний захист населенню – 32,7 %, на енергоносії – 5,5 %, на медикаменти – 0,3 %, на продукти харчування – 1,9 %, на придбання предметів і матеріалів – 2,6 %, на відрядження – 0,1 %, на окремі заходи – 0,1  %.

 

Таблиця 1

А Н А Л І З

стуктури видатків по місцевих бюджетах Братського району

 

КЕКВ

Найменування витрат

Сума, тис.грн.

У відсотках

2111, 2120

Заробітна плата з нарахуванням

31471,7

50,3

2730

Трансферти населенню

20475,9

32,7

2220

Медикаменти

205,8

0,3

2230

Продукти харчування

1215,0

1,9

2210,2240

Придбання предметів і матеріалів

1613,6

2,6

2250

Відрядження

92,3

0,1

2270

Енергоносії

3456,0

5,5

2280

Окремі заходи

86,3

0,1

 

ВСЬОГО

62618,3

Х

 

Таблиця 2

Фактичні дані

по використанню бюджетних коштів на надання населенню пільг ветеранам війни

для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового (рідкого) палива та інші станом на 01.10.2013 року

 

БРАТСЬКИЙ Р-Н

№ п/п

Назва

Кількість сімей, які користуються пільгами

Загальна сума нарахованих пільг з урахуванням заборгованості, тис.грн.

Профінансовано тис.грн.

Заборгованість тис.грн. станом на 01.10.2012

 Року


1

2

3

4

5

6

1.

Теплопостачання

 

 

 

 

2.

Водопостачання та водовідведення

212

73,818

66,440

7,378

3.

Електроенергія

853

99,429

98,678

0,751

4.

Природний газ

411

746,853

673,481

73,372

5.

Скраплений газ

143

43,027

39,000

4,027

6.

Вугілля

160

439,576

318,600

120,976

7.

Абонплата

452

30,949

27,541

3,408

8.

Установка телефону

 

 

 

 

9.

Інші комунальні послуги (квартплата, вивіз сміття)

 

 

 

 

10.

Бензин

 

 

 

 

 

РАЗОМ:

х

1529,616

1317,223

212,393

 

 

 

Видатки місцевих бюджетів району за 4 міс. 2013р, при затверджених з урахуванням внесених змін місцевими радами обсягах, у сумі 36996,9тис.грн., виконано в сумі 30992,4 тис.грн. у тому числі по загальному фонду  виконання  склало 29069,1 тис.грн., або на 96 відсотків, по спеціальному фонду – 1923,3 тис.грн. або 28,8 відсотки до планових  призначень  на рік.

По призначенням 4міс. 2013р виконання по загальному фонду склало - 96 %, з них по органам місцевого самоврядування – 95 %, освіті – 96 %, охороні здоров¢я – 93 %, соціальному захисту – 97%, ЖКГ – 80 %, культурі – 95 %, фізичній культурі – 95 %, транспорту – 50 %,  видаткам не віднесеним до основних груп - 100%.

Обсяг виконання  видаткової частини загального фонду зведеного місцевого бюджету району станом на 01.05.13 року складає 29069,1тис. грн. Наявні ресурси спрямовувались, насамперед, на фінансування захищених статей видатків, що складає 95% коштів загального фонду бюджету району (27758,0 тис. грн.). Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальнобюджетних видатках складає  45,0% (13173,8 тис. грн., в середньому за місяць – 3293,4 тис. грн.) з них по органах самоврядування -74%, освіті - 71%, охороні здоров"я - 74%, соцзахисту - 80%, з урахуванням трансфертів-6,5%, ЖКГ- 12%, культурі - 77%, фізичній культурі - 83%; оплати  медикаментів – 0,3 % ( 92,0 тис. грн.), оплати продуктів харчування – 2,0 % (577,6 тис.грн.), енергоносіїв – 10,1% (2937,4 тис.грн.), поточних трансфертів органам державного управління інших рівнів – 6,4%(1864,6 тис.грн.),поточним трансфертам населенню – 31,3%(9112,6 тис.грн.).

Недовиконання видаткової частини бюджету за 4 міс. 2013р склало 1199,3тис.грн., з них по державному управлінню-52,3тис.грн., освіті - 436,3тис.грн., охороні здоров’я - 285,4тис.грн., соцзахисту - 299,4тис.грн., ЖКГ- 59,9тис.грн., культурі – 51,6тис.грн., фізкультурі - 5,6тис.грн., транспорту - 7,2тис.грн., інших видатках -0,5тис.

Обсяг виконання видаткової частини загального фонду зведеного місцевого бюджету району станом на 01.01.12 року складає 63802,9 тис. грн. Наявні ресурси спрямовувались, насамперед, на фінансування захищених статей видатків, що складає 96% коштів загального фонду бюджету району (61294,5 тис. грн.) та на погашення кредиторської заборгованості, яка утворилась станом на 01.01.2011р/ по причині повернення коштів 29.12.2010р. Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальнобюджетних видатках складає 51% (32705,1 тис.грн., в середньому за місяць - 2725,4 тис.грн.) з них по органам самоврядування-84%, освіті- 76%, охороні здоров'я - 77%, соцзахисту - 80%, з урахуванням трансфертів - 7,5%, ЖКГ- 17%, культурі - 86%, фізичній культурі - 82%; оплати медикаментів - 0,6 % ( 373,9 тис. грн.), оплати продуктів харчування - 2,3 %(1466,9 тис.грн.), енергоносіїв - 7,7% (4885,7 тис.грн.), поточних трансфертів органам державного управління інших рівнів - 6,8% (4343,2 тис.грн.),поточним трансфертам населенню - 27,4% (17487,9 тис.грн.).
Недовиконання видаткової частини бюджету за 2011р склало - 871,1 тис.грн., з них по державному управлінню - 56,7тис.грн., освіті - 182,0 тис.грн., охороні здоров'я - 126,1 тис.грн., соцзахисту- 347,9 тис.грн., ЖКГ - 20,1 тис.грн., культурі - 31,7 тис.грн., фізичній культурі - 2,0 тис.грн., землеустрою - 55,8 тис.грн., іншим видаткам - 48,8 тис.грн., економія по зарплаті з нарахуваннями склала - 47,2 тис.грн., предметам постачання і матеріалам-422,9 тис.грн., відрядженням - 6,9 тис.грн., енергоносіям- 4,8тис.грн., заходам - 1,5 тис.грн., поточним трансфертам - 377,8 тис.грн. Дотація вирівнювання сільським та селищному бюджетам перерахована повністю, районним бюджетом повністю отримана субвенція на проведення видатків місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів. Видатки районного бюджету виконані на 99%, селищного на 99%, сільських від 85 до 99%.
За 2011р забезпечена проплата заробітної плати з нарахуваннями, енергоносіїв та інших поточних видатків. Проводився аналіз забезпеченості асигнуваннями фонду оплати праці з нарахуваннями, виходячи з вимог чинного законодавства. Головними розпорядниками бюджетних коштів передбачено заходи по оптимізації мережі підвідомчих бюджетних установ, що дасть змогу забезпечити виконання вищезазначених вимог. Видатки, пов’язані із стимулюванням працівників будь-якої бюджетної установи, одержувача бюджетних коштів, планувалися у 2011році за умови забезпечення у повному обсязі коштами обов’язкових виплат із заробітної плати працівникам, інших соціальних виплат, видатків на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії, інших поточних видатків, без яких неможливе функціонування і виконання основних функцій вказаних установ, закладів. Не приймаються необґрунтовані рішення щодо збільшення чисельності працівників бюджетних установ і одержувачів бюджетних коштів. Чисельність працівників бюджетних установ та здійснення фактичних видатків на заробітну плату, включаючи видатки на премії, інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу утримуються в межах фонду оплати праці, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах або планах використання бюджетних коштів. Перевіркою кошторисів установ освіти по централізованій бухгалтерії та господарській групі районного відділу освіти встановлено планування стимулюючих виплат на загальну суму 47,436 тис.грн., які на черговій сесії районної ради 14 вересня перенесені на заробітну плату працівників загальноосвітніх шкіл. Чисельність працівників бюджетних установ та здійснення фактичних видатків на заробітну плату, включаючи видатки на премії, інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу утримуються в межах фонду оплати праці, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах або планах використання бюджетних коштів. Райлікарнею скорочено з 14 квітня 21 шт.од. з них по ЦРЛ - 14 од., амбулаторіям - 2,75 од., ФАПам - 4,25 од. Відділом освіти скорочено 21,5 штатних одиниць обслуговуючого персоналу по загальноосвітнім школам.         
Також у звітному періоді особлива увага приділялась питанню забезпеченості місцевих бюджетів асигнуваннями на придбання продуктів харчування і медикаментів в установах освіти, охорони здоров’я та соцзахисту, щоб не допустити зменшення витрат на 1 день порівняно з 2010 р. На ці цілі залучались всі можливі джерела місцевих бюджетів та кошти власних надходжень. Із загальної суми використаних власних надходжень в сумі 2659,1 тис.грн. на харчування направлено 1174,1 тис.грн., медикаменти - 44,5 тис.грн. Для покращення якості і калорійності харчування центральною районною лікарнею залучено 12,9 тис.грн. від плати за послуги та 36,0тис.грн. благодійних коштів, дитячими садками району залучено 45,5 тис.грн. благодійної допомоги та 307,0тис.грн. від платних послуг на харчування дітей в ДНЗ, на харчування дітей в школах району залучено 564,8 тис.грн. благодійних коштів та 37,2 тис.грн. від господарської діяльності, територіальним центром -101,4тис.грн. коштів за дорученнями. Всі бюджетні установаи району  проводили сезонну заготівлю основних видів продукції харчування (олія, борошно, крупи, овочі, картопля). Вартість діто-дня та ліжко-дня по харчуванню в ДНЗ склала за 2011р. – 10,38 грн.,у 2010р було- 8,24 грн., у школах склала-6,64грн., при 6,63 грн. у 2010р., в райлікарні - 9,72 грн. при 7,51 грн.. у 2010р. Вартість ліжко-дня в райлікарні по медикаментах склала- 9,86грн. при 7,75 грн.. у 2010р.
Із загальної суми направлених за 2011р залишків коштів на 01.01.2012р в сумі- 1412,2тис.грн. на захищені статті направлено 694,8тис.грн., або 49% з них на зарплату з нарахуваннями - 281,4тис.грн., енергоносії - 401тис.грн. За рахунок перевиконання доходної частини видатки збільшено на 287,7 тис.грн. з них на захищені статті - 8,8 тис.грн. Протягом січня-грудня 2011р асигнування на енергоносії збільшено за рахунок коштів місцевих бюджетів на 658,9ис.грн. з них електроенергія на 289,6тис.грн., природний газ - 272,0тис.грн., водопостачання - 8,0 тис.грн., інші комунальні послуги - 19,5 тис.грн., тверде паливо - 103,7 тис.грн., на теплопостачання зменшено на 33,9тис.грн. з них за рахунок додаткової дотації на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів асигнування на зарплату збільшено на 116,026 тис.грн., нарахування на зарплату - 61,623 тис.грн., теплопостачання - 5,994 тис.грн., електроенергію - 4,928 тис.грн., природний газ - 179,829 тис.грн. Для економії коштів по енергоносіям загальноосвітніми школами району здійснено двохтижневі канікули до 31 жовтня поточного року. За рахунок цього недостатність асигнувань на оплату спожитих енергоносіїв скорочено близько 100 тис.грн. На зарплату з нарахуваннями за звітний період асигнування збільшено за рахунок коштів місцевих бюджетів на 348,9тис.грн., крім того за рахунок додаткової дотації на 639,9тис.грн. Завдяки прийнятим мірам, установи району повністю забезпечені коштами на зарплату з нарахуваннями та енергоносії.
Станом на 01.01.2012р УДК повернено на рахунки місцевих бюджетів непроплочені кошти в сумі 420,2 тис.грн. по загальному фонду та 46,3тис.грн. по спецфонду, по яким маємо кредиторську заборгованість. По загальному фонду бюджетних установ станом на 01.01.12р дебіторська заборгованість відсутня. Кредиторська заборгованість складає в сумі 725,9 тис.грн. з них по соціальному захисту - пільги та субсидії - 305,6 тис.грн. По бюджетним установам кредиторська заборгованість складає в сумі 420,3 тис.грн по причині непроплат органами УДК у грудні 2011р. з них по органах самоврядування-41,8 тис.грн., освіті - 122,6 тис.грн.,охороні здоров’я - 126,1 тис.грн., соцзахисту-9,6 тис.грн., ЖКГ - 19,9 тис.грн., культурі - 31,4 тис.грн., фізкультурі - 2,0 тис.грн., землеустрою - 55,8 тис.грн., утриманню системи оповіщення - 11,1тис.грн. по предметах постачання, видатках на відрядження та окремих заходах. По спецфонду кредиторська заборгованість складає в сумі 46,3 тис.грн. з них по органах самоврядування - 1,6 тис.грн., освіті - 7,1тис.грн., охороні здоров’я - 10,2 тис.грн., соцзахисту - 2,4 тис.грн., ЖКГ - 14,4 тис.грн., культурі - 0,3 тис.грн., землеустрою - 7,8 тис.грн., ремонту доріг - 2,5 тис.грн. по предметах постачання та видатках на відрядження.
В звязку з тим, що планові показники доходної частини місцевих бюджетів у поточному році є напруженими, на протязі року постійно відслідковувалося невиконання плану до річних призначень.
Наповнення районного, селищного та сільських бюджетів не тільки в межах планових призначень, але і понад планові та жорстка економія витрачання бюджетних коштів на сьогоднішній день, та безумовна організація роботи по виконанню заходів щодо запобігання негативним наслідкам світової кризи на економіку району, які впливають на виконання місцевих бюджетів 2011 року - одне із головних завдань всіх органів влади на місцях. Тільки за умови вирішення цього питання можна розраховувати на створення фінансового середовища, що сприятиме прискореному розвитку нашого району у економічній, фінансовій та соціальній сферах.