Головна Новини Державні закупівлі Звернення громадян Запобігання проявам корупції Доступ до публічної інформації Правова допомога

Декларування

 Шановні суб’єкти декларування!

З  01.01.2019 розпочався  черговий етап електронного декларування в Україні.

Звертаємо Вашу увагу також на те, що 07.11.2018 набирає чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втрачає чинність. Будь ласка, враховуйте це при отриманні послуг електронного цифрового підпису.

Разом з тим відповідно до пункту 5 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.

З метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування в Україні просимо Вас виконати такі дії:

1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.

У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).

Якщо Ваша електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою:https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».

На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни E-mail перейдіть за посиланням у листі,  повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

Ця електронна поштова скринька використовуватиметься для направлення Вам повідомлень про збереження чернеток електронних документів, про подання електронних документів до Реєстру, про зміну електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) в Реєстрі тощо.

Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.

2. Перевірити термін дії та працездатність Вашого ЕЦП для роботи з Реєстром.

Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК), в якому Ви отримали ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифіката сплинув, Ви не зможете користуватись ЕЦП, в тому числі подавати електронні документи до Реєстру. Тоді Вам необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП. Зазначаємо, що Національне агентство не є АЦСК. З переліком АЦСК Ви можете ознайомитись на сторінці https://portal.nazk.gov.ua у полі: «АЦСК».   

Після отримання нового ЕЦП Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєструhttps://portal.nazk.gov.ua  і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому Ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.

Для перевірки працездатності ЕЦП Ви можете скористатись online-сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».

Якщо при накладенні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ЕЦП.

Виконавши запропоновані дії, Ви завчасно підготуєтесь до чергового етапу декларування в Україні, чим полегшите собі роботу з Реєстром.

Зберігайте Ваш ключ ЕЦП, пароль від нього, а також адресу електронної поштової скриньки, з якою Ви зареєстровані у Реєстрі, та пароль від неї у захищеному місці.

Також нагадуємо, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» Ви можете ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром, відповідями на поширені питання при роботі з Реєстром та іншими матеріалами з питань електронного декларування.

У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної поштиsupport@nazk.gov.ua, при цьому:

  • направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;
  • у темі листа зазначайте суть Вашого питання;
  • у листі необхідно зазначити Ваші П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

·         Якщо Ви змінили Ваш електронний цифровий підпис (ЕЦП), будь ласка, скористайтесь кнопкою «Я загубив/змінив свій приватний ключ» та виконайте зміну Вашого ЕЦП у Реєстрі.

·         Якщо Ви отримали новий ЕЦП та під час входу у персональний кабінет виникла помилка «Така поштова адреса не існує або вже зайнята», будь ласка, скористайтеся кнопкою «Я загубив/змінив свій приватний ключ» та виконайте зміну Вашого ЕЦП у Реєстрі.

·         Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (спробуйте пізніше), будь ласка, перед повторним входом натисніть комбінацію клавіш Ctrl+F5 на клавіатурі.

·         Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений (24)), будь ласка, отримайте новий ЕЦП, звернувшись в будь-який АЦСК https://nazk.gov.ua/do-vidoma-subyektiv-deklaruvannya, та виконайте зміну Вашого ЕЦП у Реєстрі.

·         Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (сертифікат не знайдено (51)), будь ласка, переконайтесь у правильності вибору АЦСК, який Вам видав ЕЦП, у полі АЦСК та повторно здійсніть вхід до Реєстру.

·         Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа (52)), будь ласка, отримайте новий ЕЦП, звернувшись в будь-який АЦСК https://nazk.gov.ua/do-vidoma-subyektiv-deklaruvannya, та виконайте зміну Вашого ЕЦП у Реєстрі.

·         Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка при зчитуванні особистого ключа (Виникла помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом HTTP (5), будь ласка, вимкніть розширення Вашого браузера та змініть налаштування антивірусного програмного забезпечення для забезпечення можливості передачі запитів за протоколом HTTP (5).

·         Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка при автентифікації користувача (Помилка. Ви не підтвердили email), необхідно увійти до Вашої поштової скриньки, вказаної під час першої авторизації, відкрити лист «Підтвердження реєстрації | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ» та перейти за наведеним у листі посиланням. У разі, якщо Ви не знаходите лист у папці «Вхідні» Вашої поштової скриньки, перевірте папку «Спам».

·         Якщо при заповненні електронних документів Ви не можете перейти з першого до наступного розділу, будь ласка, скористайтеся останньою версією браузера Google Chrome.

·         Якщо при заповненні електронних документів у Вас не завантажується розділ або не зберігаються зміни у розділі, будь ласка, видаліть цей розділ за допомогою кнопки «видалити дані цього кроку» та заповніть його з початку.

·         Якщо у Вас невірно зазначено ПІБ або ІПН у вкладці «Мій профіль» персонального кабінету, будь ласка, отримайте новий ЕЦП з вірно внесеними даними, звернувшись в будь-який АЦСК https://nazk.gov.ua/do-vidoma-subyektiv-deklaruvannya, та виконайте зміну Вашого ЕЦП у Реєстрі, скориставшись кнопкою «Я загубив/змінив свій приватний ключ».

·         Якщо при заповненні електронних документів Ви не знаєте як вказати серію та номер свідоцтва про народження дитини, будь ласка, вкажіть серію та номер свідоцтва про народження у форматі «1-АА123456» без пробілу в полі «Податковий номер».

·         Якщо при заповненні електронних документів Ви виявляєте помилку у кроках 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 «Зазначте право на цей об’єкт», будь ласка, заповніть розділ «ПРАВА НА ЦЕЙ ОБ’ЄКТ», натисніть копку «Додати» та натисніть кнопку «Зберегти об’єкт».

·         Якщо Ви не знаєте чи подано Вашу декларацію,  будь ласка, перевірте її наявність у публічній частині за посиланням https://public.nazk.gov.ua, переконайтесь, що в особистому кабінеті вона має статус «Активна» та перевірте вкладку «Мої повідомлення» персонального кабінету. Щоб подати декларацію необхідно перевірити внесену інформацію та виконати такі дії:

·         натиснути кнопку «Зберегти чернетку»;

·         натиснути кнопку «Зберегти декларацію»;

·         обрати збережену чернетку та натиснути кнопку «Продовжити роботу»;

·         натиснути кнопку «Подати документ»;

·         підтвердити ознайомлення з передбаченою законодавством відповідальністю за подання недостовірних відомостей у декларації, проставивши відповідну позначку;

·         натиснути кнопку «Подати документ»;

·         натиснути кнопку «Подати декларацію».

·         Якщо на Вашу поштову скриньку не надходять повідомлення про збереження чернетки, подання декларації, зміну ЕЦП у Реєстрі тощо, перевірте папку «Спам» Вашої поштової скриньки, перевірте правильність зазначення адреси електронної поштової скриньки у вкладці «Мій профіль» персонального кабінету, зверніться до адміністратора Вашої електронної поштової скриньки.

·         Якщо Ви втратили доступ до поштової скриньки, з якою зареєструвалися у Реєстрі, отримали новий ЕЦП та під час входу у персональний кабінет виникає помилка «Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований», будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки, направивши лист на електронну поштову скриньку support@nazk.gov.ua, зазначивши при цьому назву помилки, Ваші ПІБ, ІПН та актуальну поштову скриньку.

·         Якщо у Вас виникли питання при заповненні електронних документів, будь ласка, ознайомтесь з роз’ясненнями щодо заповнення електронних декларацій за посиланням  http://nazk.gov.ua/deklaraciya.

·         Якщо у Вас виникли питання технічного характеру, будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки, направивши лист на електронну поштову скринькуsupport@nazk.gov.ua, зазначивши при цьому назву помилки, Ваші ПІБ, ІПН, або зателефонуйте до служби технічної підтримки за номером +38(044)200-06-94.

·         Для ознайомлення з рекомендаціями при роботі з Реєстром, будь ласка, перейдіть за посиланням https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-pry-roboti-z-yedynym-derzhavnym-reyestrom-deklaraciy

·         Перед початком роботи з Реєстром

·         потрібно отримати електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП) в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (далі - АЦСК). Перелік АЦСК можна переглянути за посиланням: http://czo.gov.ua/status-ecp;

·         потрібно мати персональну електронну поштову скриньку (у разі відсутності персональної електронної поштової скриньки потрібно її створити). Рекомендуємо у назві поштової скриньки не використовувати символи “-”, “_”. Також не рекомендується використовувати поштові скриньки, розташовані у домені RU (наприклад: хххххх@mail.ru);

·         для коректної роботи з Реєстром рекомендуємо використовувати інтернет-браузер Google Chrome останньої версії. Для встановлення інтернет-браузера Google Chrome Ви можете перейти за посиланням: https://www.google.com/chrome/browser/desktop/index.html.

·         Початок роботи з Реєстром

·         необхідно перейти на сторінку входу до Реєстру за посиланням: https://portal.nazk.gov.ua/login;

·         правильно обрати АЦСК, який Вам видав ЕЦП, зі списку, обрати файл ключа та ввести пароль особистого ключа ЕЦП, натиснути “Увійти”;

·         при реєстрації обов’язково слід перевірити правильність Ваших даних, а саме П.І.Б. (має бути українською) та ІПН. У разі виявлення розбіжностей необхідно припинити реєстрацію та звернутись до АЦСК, який Вам видав ЕЦП (отримати новий ключ з правильними даними) та здійснити реєстрацію з новим ключем; 

·         при реєстрації правильно вказуйте адресу персональної електронної поштової скриньки (на цю адресу буде направлено лист підтвердження реєстрації) та Ваш номер телефону (у Реєстрі використовується адреса електронної пошти, яку Ви вказуєте при реєстрації і яка не залежить від адреси, вказаної Вами при отриманні ЕЦП);

·         для завершення реєстрації необхідно увійти до Вашої поштової скриньки (вказаної при реєстрації), відкрити електронний лист “Підтвердження реєстрації у Єдиному Державному Реєстрі Декларацій” та перейти за посиланням. Якщо у вхідній пошті немає листа підтвердження реєстрації перевірте папку “Спам”.  

·         якщо при спробі входу до Реєстру система видає помилку при зчитуванні ключа або іншу, пов’язану з використанням Вашого  ЕЦП, Ви маєте можливість перевірити Ваш електронний цифровий підпис за допомогою online-сервісу шляхом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign

·         Результатом успішної перевірки буде повідомлення: ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО.

·         Якщо при накладанні електронного цифрового підпису виникає помилка, зверніться до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ключ;

·         якщо Ви вже зареєстровані в Реєстрі, але змінили електронний ключ, Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись посиланням: “Я загубив/змінив свій приватний ключ”.  

·         Заповнення декларації (повідомлення про суттєві зміни у майновому стані)

·         після створення нового документа послідовно заповнюйте відповідні розділи. Для коректного збереження внесеної інформації та переходу до наступного розділу використовуйте відповідну кнопку у кінці кожного розділу;·         1. Якщо після реєстрації у Реєстрі на вказану поштову скриньку Ви не отримали лист підтвердження реєстрації і при повторному вході до Реєстру видається помилка: “Ви не підтвердили E-mail”, потрібно: 

·         Перевірити папку “Спам” Вашої електронної поштової скриньки та у разі відсутності листа підтвердження звернутися до служби технічної підтримки (інформація, яку необхідно вказати для розгляду Вашої заявки при направленні на адресу support@nazk.gov.ua наведена нижче).

·         УВАГА! Якщо не надійшов лист підтвердження, НЕ ПОТРІБНО отримувати новий ЕЦП. Це не допоможе вирішенню Вашого питання, а навпаки тільки ускладнить його.

·         2. Якщо після реєстрації у Реєстрі Ви не отримали лист підтвердження реєстрації і вже отримали новий ЕЦП, потрібно:

·         Написати електронний лист у службу технічної підтримки support@nazk.gov.ua з Вашої персональної поштової скриньки, яку Ви будете використовувати для роботи з Реєстром. У темі листа зазначити: Не надходить лист підтвердження, ЕЦП змінено. У самому листі зазначити Ваше П.І.Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та правильну адресу персональної електронної поштової скриньки.

·         Після обробки Вашого листа Ви зможете скористатись функцією “Я загубив/змінив свій приватний ключ” (навчальне відео зі зміни електронного цифрового підпису в Реєстрі наведено вище).

·         У разі успішного подання заявки на зміну ЕЦП Ви отримаєте повідомлення про прийняття Вашої заявки.

·         Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом одного робочого дня. Спробуйте здійснити вхід до Реєстру зі зміненим ЕЦП через деякий час.

·         З одного технічного питання направляйте тільки ОДИН лист до служби технічної підтримки. Направляючи кілька листів Ви тільки створюєте додаткові складнощі у роботі служби технічної підтримки і тим самим затримуєте отримання відповіді на Ваші питання.

 

 

 ЕЛЕКТРОННИЙ РЕЄСТР ЧИННИХ, БЛОКОВАНИХ ТА СКАСОВАНИХ СЕРТИФІКАТІВ ВІДКРИТИХ КЛЮЧІВ

Реєстр – електронна база даних, в якій містяться відомості про самопідписані сертифікати електронної печатки ЦЗО, сертифікати ЦЗО для додавання електронної печатки до Довірчого списку та до даних у протоколі визначення статусу сертифіката у режимі реального часу, сертифікати кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (далі – надавачі), сформовані з використанням самопідписаного сертифіката електронної печатки ЦЗО, статус та обмеження у використанні таких сертифікатів, а також списки відкликаних сертифікатів ЦЗО. 

Порядок ведення реєстру затверджено наказом Міністерства юстиції України від 05.11.2018 №3440/5

Центральний засвідчувальний орган

Міністерство юстиції України

Засвідчувальний центр

Національний банк України

Кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг

1.

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК"

2.

Військова частина 2428

3.

Генеральний штаб Збройних Сил України

4.

Генеральна прокуратура України

5.

Державна казначейська служба України

6.

Державне підприємство "Енергоринок"

7.

Державне підприємство "Національні інформаційні системи"

8.

Державне підприємство "Український інститут інтелектуальної власності"

9.

Державне підприємство "Українські спеціальні системи"

10.

Інформаційно-довідковий департамент ДФС

11.

Міністерство внутрішніх справ України

12.

Національний банк України

13.

Публічне акціонерне товариство "Державний ощадний банк України"

14.

Публічне акціонерне товариство "Національний депозитарій України"

15.

Публічне акціонерне товариство "УкрСиббанк"

16.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Алтерсайн"

17.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Арт-мастер"

18.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер-Метл"

19.

Товариство з обмеженою відповідальністю "КЛЮЧОВІ СИСТЕМИ"

20.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр сертифікації ключів "Україна"

21.

Філія "Головний інформаційно-обчислювальний центр" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"

 

  Рішення НАЗК від 11 серпня 2016 року №3 із змінами від 08.02.2019 №368
Формат: PDF | Добавлен: 06/03/2019 13:24:31
616Kb Скачать скачать