Братське » Оголошення
Українська | Русский | English
Головна Новини Державні закупівлі Звернення громадян Запобігання проявам корупції Доступ до публічної інформації Правова допомога

 #Карантин [1] став неочікуваною та

складною ситуацією для всіх жителів
України, а малий та середній бізнес в
поточній ситуації опинився на
передовій. Як вижити? У прямому і
переносному сенсі - цим питанням
задаються сьогодні мільйони
підприємців в країні. Тому, Елена
Юзькова (сертифікований консультант з
управління, бізнес-коуч) та Ирина
Венгловская (фасилітатор,
бізнес-тренер) вирішили допомогти і
провести ряд таких заходів, на яких
зібрати підприємців, і у форматі
фасилітації обговорити та подумати, як
змінити свою бізнес - модель в ситуації,
що виникла? Це не лекція, не семінар, і
тут не буде готових рішень. Це мозковий
штурм, прописаний за певним сценарієм,
в результаті якого, ви:
 
- почуєте ідеї інших учасників;
- придумаєте, щось своє;
- подумаєте, як можна змінити ваш бізнес
вже зараз.
 
Фасилітація - форма групової роботи зі
створення простору для прийняття
значущих рішень.
 
Мета сесії - обговорити та зібрати ідеї,
які можливо реалізувати вже зараз, ті,
які можна буде використовувати
найближчим часом та ті, які можна буде
реалізувати відразу після виходу з
кризової ситуації, щоб уже бути
готовими.
 
Учасники - власники або керівники
малого і середнього бізнесу, особи, які
мають вплив у компанії та ресурс на
втілення напрацьованих ідей. КІЛЬКІСТЬ
МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!
 
Тривалість сесії - 2,5 години.
ДАТА: 07.04.2020
ЧАС: 13:00
 
РЕЄСТРАЦІЯ ОБОВ’ЯЗКОВА!
 
https://forms.gle/icbcVYJmSd8M9xPM6 [2]
 
Організатори заходу у м.Миколаєві:
 
Інноваційний кластер RInnoHub
Регіональний інноваційний HUB [3]
Региональный фонд поддержки
предпринимательства в Николаевской
области [4]
 
 
Links:
------
[1] 
https://www.facebook.com/hashtag/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD
[2] 
https://forms.gle/icbcVYJmSd8M9xPM6?fbclid=IwAR3riN0ujOyaLRMA1s2lXctjRTfLpOhyt2O7CS6txqO9zlieNly8zC3Q9UA
[3] https://www.facebook.com/RinnoHubMykolaiv/
[4] https://www.facebook.com/mkrfpp/

 

 

МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ

ТА ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ УКРАЇНИ

 

НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА

ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»

Відокремлений підрозділ

Южно-Українська АЕС

 

Інформаційний вісник ВП ЮУАЕС №____,

6 квітня 2020 р.

На Южно-Українській АЕС 8 квітня відбудеться перевірка системи оповіщення

 

На проммайданчику Южно-Української АЕС 8 квітня відбудеться чергова планова перевірка обладнання системи оповіщення з вмиканням сирен. Відповідно до спеціально розробленої програми персонал цеху диспетчерського та технологічного управління проводить такі перевірки щомісяця. Їх основна мета – визначення працездатності системи оповіщення.

Станом на 6 квітня на Южно-Українській АЕС в роботі перебувають три енергоблоки. Перший гідроагрегат Ташлицької ГАЕС працює за диспетчерським графіком об’єднаної енергетичної системи України, другий виведено в короткотривалий поточний ремонт. Два агрегати Олександрівської  ГЕС працюють залежно від витрати води в  р. Південний Буг.  

Оперативну інформацію про роботу Южно-Української АЕС цілодобово можна отримати за телефоном «гарячої лінії» 0-800-500-107 (дзвінки безкоштовні), або на веб-сайті підприємства www.sunpp.mk.ua.

 

 

Інформація про ВП ЮУАЕС

ЮУАЕС – основа Южно-Українського енергетичного комплексу, розташованого на півдні України в Миколаївській області. Він забезпечує потреби в електричній енергії регіону з більш як п’ятимільйонним населенням. До складу енергокомплексу входять: Южно-Українська АЕС (3 атомні енергоблоки сумарною встановленою потужністю 3000 МВт), Олександрівська ГЕС на річці Південний Буг (2 гідроагрегати, сумарна потужність 9,8 МВт) і Ташлицька ГАЕС (в експлуатацію введено першу чергу: 2 гідроагрегати сумарною робочою потужністю в генераторному режимі 320 МВт, у стадії будівництва друга черга – гідроагрегат №3).

У 1996 році як відокремлений підрозділ підприємство увійшло до складу ДП «НАЕК «Енергоатом». За роки існування ВП ЮУАЕС вироблено понад 600 млрд кВт·год електричної енергії. ВП ЮУАЕС  сертифікований за міжнародними стандартами: ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 14001:2015 «Системи екологічного керування. Вимоги та настанови щодо застосування», OHSAS 18001:2007 «Система управління гігієною та безпекою праці. Вимоги». З 2014 р. підприємство очолює Лісніченко Володимир Анатолійович.

Управління інформації та громадських зв’язків

 

Контакти

Галина Медвінська,

(05136)5-44-69

g_medvinskaya@sunpp.atom.gov.ua

 

 

 

Братська ДПІ повідомляє, що до 1 липня 2020 року подовжено термін подання річної декларації про майновий стан і доходи. 
        При цьому, суму податкового зобов’язання, яке платниками визначено в декларації до сплати, необхідно сплатити до 1 жовтня 2020 року. 
       Зазначене передбачається Законом України від 17 березня 2020 року №533 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID – 19)». 
Звертаємо увагу, що у разі отримання додаткових роз’яснень з даного питання, Братська ДПІ оперативно надаватиме відповідну інформацію.

Слідкуйте за повідомленнями!

 Антивирусные законы вступили в силу: что внутри? [ЕН и РРО, ФОПы и ЕСВ, п

 

ФОПы и ЕСВ

Предпринимателей (в т.ч. упрощенцев), самозанятых и членов фермерских хозяйств освободили от уплаты мартовского и апрельского ЕСВ за себя.

В стаж эти месяцы засчитают.

Если вдруг заявите эти суммы в отчете о ЕСВ, то налоговики посчитают, что заплатили добровольно, и вернуть будет проблематично (№ 533-IX, изменения в Закон о ЕСВ).

РРО и единый налог

Пододвинули РРО-революцию (№ 533-IX). Ее первый этап намечался на 19 апреля 2020 г.

Ключевые вехи теперь таковы.

До 1 января 2021 года не применяют РРО (а также ПРРО) ФОПы-единоналожники 2-4 групп, если годовой доход не превысил 1 млн грн.

В исключениях реализация:

- сложных бытовых товаров;

- лекарственных средств и изделий мед. назначения.

Медуслуг там теперь нет (!). Такие услуги в рамках миллиона можно оказывать без РРО и дальше (до конца года).

Уже с 2021 года (а не с 1 октября 2020 года) РРО станет нужен для ФОПов-единоналожников по уже известному всем списку (б/у, рестораны, автозапчасти, текстиль, медуслуги, торговля через интернет и т.д.).

Отпуска

Плохая новость (для работника):

отдельного оплачиваемого отпуска на время карантина не дают.

Хорошая новость (для работодателя):

работник может пойти в неоплачиваемый отпуск в течение всего карантина. Этот отпуск не засчитывается в 15 неоплачиваемых календарных дней некарантинного отпуска. У работника право на 15 дней некарантинного отпуска сохранится (№ 530-IX).

Эти правила работают, скажем, если родитель хочет остаться с младшим школьником дома.

Но если работодатель временно прекращает деятельность предприятия/подразделения, то для работника это принципиально иная ситуация.

В данном случае это не отпуск без сохранения, а простой!

Работник здесь более защищен.

Если деятельность приостановлена во исполнение решения, например, местных советов, то работнику сохраняют среднюю зарплату.

Если деятельность приостановлена инициативно работодателем, то работники должны получать не менее двух третей ставки . Разумеется, работодатель может отправить в неоплачиваемый отпуск работника, но только с согласия самого работника.

Работодатель может отправить работника на дистанционную работу.

Оплата больничных

Пособие по временной нетрудоспособности предоставляется на период пребывания в спецзаведениях охраны здоровья, а также на самоизоляции под меднадсмотром в связи с мероприятиями, связанными с короновирусом.

Как обычно, Фонд выплачивает средства с 6-го дня.

Независимо от стажа, помощь будет в размере 50 % средней зарплаты (№ 533-IX; ст. 24 Закона № 1105).

Остается вопрос – выдадут ли врачи больничный здоровому человеку?

Налог на землю, налог на недвижимость

Освободили от уплаты налога на землю, налога на недвижимость за два месяца (март-апрель 2020). Касается и арендной платы за государственную и коммунальную землю.

Условие освобождения для земли – использование в хоздеятельности. Освобождение по налогу на недвижимость работает по нежилой недвижимости.

Поданную годовую декларацию можно уточнить (№ 533-IX).

Отменены налоговые штрафы

Штрафов не будет за налоговые нарушения, совершенные с 1 марта по 31 мая 2020 (№ 533-IX).

Но есть исключения. Штрафы будут, например, за:

- нарушение начисления, декларирования и уплаты НДС, акциза и рентной платы;

- нарушение правил учета, производства и обращения топлива или спирта этилового на акцизных складах.

Считаю, что за нарушения в регистрации налоговых накладных штрафов быть не должно (это не начисление, не декларирование и не уплата НДС).

Пеня в указанный период не начисляется.

Если пеня уже начислена, то лучше не платить. Тогда спишут.

Отменены штрафы за неуплату ЕСВ и неподачу отчетности, совершенные в периоды с 1 по 31 марта и с 1 апреля по 30 апреля 2020 года.

Мораторий на проверки

Касается документальных и фактических проверок (№ 533-IX).

Мораторий работает с 18 марта по 31 мая 2020.

Но не касается проверок заявленного возмещения НДС.

Начатые проверки приостанавливаются.

Не начатые, но запланированые – переносятся.  Обновить график проверок должны до 30 марта.

Сроки давности на период моратория приостанавливаются.

Установлен также мораторий на проверки по ЕСВ (в тексте проекта с 18 марта по 18 мая).

Остальные плановые контрольные мероприятия на период карантина запрещены (№ 530-IX).

Годовая декларация о доходах

Физлицам продлили срок подачи «гражданской» декларации до 1 июля 2020 (старый срок - до 1 мая).

Оплатить по такой декларации нужно до 1 октября 2020 (старый срок - 1 августа).

Антикоррупционную декларацию за 2019 год нужно подать не до 1 апреля, а до 1 июня (№ 533-IX).

 

 

 

 структура ЦРЛ

Оголошення

Увага! ЗДЕШЕВЛЕННЯ КРЕДИТІВ ДЛЯ АГРАРІЇВ – на Миколаївщині стартує державна програма

03/05/2019

Шановні аграрії! При департаменті агропромислового розвитку облдержадміністрації розпочинає роботу конкурсна комісія з визначення переліку суб’єктів господарювання агропромислового комплексу для надання фінансової підтримки шляхом здешевлення кредитів. Порядок використання коштів затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 300. Для отримання державної підтримки звертатися за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 1, Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації, каб. 23. Телефон для довідок: (0512) 37-74-02. Не втрачайте шанс отримати фінансову підтримку! Розглянуто та затверджено на засіданні конкурсної комісії (протокол № 1 від 11.04.2019 р.) ПОРЯДОК ТА УМОВИ проведення конкурсу з визначення переліку суб’єктів господарювання агропромислового комплексу для надання фінансової підтримки шляхом здешевлення кредитів 1. Умови проведення конкурсу розроблено на підставі вимог Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 300. 2. Склад конкурсної комісії затверджено розпорядженням голови облдержадміністрації від 08 квітня 2019 року № 116-р. 3. Завданням конкурсної комісії є визначення суб'єктів господарювання агропромислового комплексу – отримувачів часткової компенсації відсоткової ставки за залученими кредитами. 4. Формою роботи конкурсної комісії є засідання, яке скликається головою конкурсної комісії або його заступником (у разі відсутності голови комісії). 5. Конкурсна комісія розпочинає приймання заявок на участь у конкурсі та документів, що додаються до них, у день оприлюднення у друкованих засобах масової інформації оголошення про порядок та умови проведення конкурсу, а закінчує за сім робочих днів до початку проведення останнього засідання конкурсної комісії. Засідання конкурсної комісії проводяться у разі потреби. Останнє засідання конкурсної комісії проводиться до 10 грудня. Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються. 6. Реєстрація заявки та документів, що додаються до неї, проводиться в день їх надходження. 7. Документи, подані в не в повному обсязі, реєструються і повертаються позичальнику у триденний строк після їх подання із зазначенням причин повернення. 8. Претенденти на отримання фінансової підтримки подають до конкурсної комісії заявку за формою, встановленою Мінагрополітики, та такі документи: • копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; • копії кредитного договору та додатково укладених договорів між позичальником та банком, посвідчені банком; • довідку про банківські реквізити позичальника (довільна форма); • виписку банку про отримання позичальником кредиту; • копії фінансової звітності за 2018 рік відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» (додаток 1 «Баланс» (Звіт про фінансовий стан), форма № 2 «Звіт про фінансові результати» (Звіт про сукупний дохід); • довідку про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів, видану органами державної фіскальної служби; • копії документів про оплату товарів, робіт, послуг, що підтверджують цільове використання кредитних коштів (рахунки на оплату, платіжні доручення про оплату, прибутково-видаткові накладні, акти приймання-передачі, акти виконаних робіт, надання послуг), посвідчені позичальником; • прогнозний розрахунок банку річної суми відсотків за користування кредитом в межах строку дії кредитного договору, з визначенням суми компенсації, що підлягає відшкодуванню в поточному році за рахунок бюджетних коштів. 9. Подані документи реєструються секретарем конкурсної комісії в журналі обліку, форму якого затверджує Міністерство аграрної політики та продовольства України. 10. Конкурсна комісія розглядає подані позичальниками документи, необхідні для отримання права на компенсацію, у порядку черговості їх реєстрації. 11. Конкурсна комісія визначає суму компенсації для кожного позичальника в межах встановленого річного обсягу, видає претенденту довідку про прийняте рішення конкурсної комісії та включає його до реєстру позичальників, які мають право на отримання компенсації за кредитами. 12. У разі відмови в наданні права на компенсацію підприємству надсилається у триденний строк після прийняття рішення конкурсною комісією обґрунтована письмова відповідь із зазначенням причин відмови. 13. Рішення конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписують усі члени конкурсної комісії, присутні на засіданні. Член комісії, який не згодний з її рішенням, підписує протокол з окремою думкою, яка є невід’ємною частиною протоколу. 14. Позичальники, які включені до реєстру позичальників, що мають право на отримання компенсації, подають до 7 числа, наступного за звітним періодом, копію платіжного доручення, засвідчену банком, про суму фактично сплачених позичальником відсотків за користування кредитом за відповідний період. 15. Обов’язки щодо підготовки матеріалів до розгляду конкурсною комісією, а також ведення діловодства покладається на секретаря конкурсної комісії. Претендент несе повну відповідальність за достовірність поданої інформації

Всі оголошення →